شناسایی ۵۵۰ اینفلوئنسر و سلبریتی برای دریافت مالیات-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

شناسایی ۵۵۰ اینفلوئنسر و سلبریتی برای دریافت مالیات

۵۵۰ کاربر رسانه‌های اجتماعی با درآمد تبلیغاتی بالا و ۱۲۳ نفر که حدود ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد واریزی به حساب هایشان بوده، شناسایی شدند، این را سخنگوی اقتصادی دولت مطرح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 18
کد خبر: ۱۹۵۱۱۵

به گزارش راهبرد معاصر، دریافت مالیات از سلبریتی‌ها همواره مورد مطالبه بسیاری از مردم بوده و در این راستا در مجلس شورای اسلامی نیز طرح‌هایی مصوب شد.

 

مخاطبان خبرگزاری فارس نیز بارها با ثبت‌ پویش‌هایی در سامانه « فارس من» خواستار دریافت مالیات از سلبریتی‌ها شده‌اند.

 

به نظر می‌رسد دولت موضوع دریافت مالیات از سلبریتی‌ها را کلید زده است. در هیمن راستا احسان خاندوزی امروز در نشست خبری خود درباره تاکید دولت برای افزایش درامد مالیاتی و عدم پرداخت مالیات از سوی سلبریتی‌ها و برنامه دولت در این باره، گفت: تمرکز دولت بر مسئله شناسایی درآمد ها بوده است و ۵۵۰ کاربر رسانه های اجتماعی با درآمد تبلیغاتی بالا شناسایی شده اند و ۱۲۳ نفر که حدود ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد واریزی به حساب هایشان بوده،شناسایی شدند.

 

وی گفت: برای دولت درآمد چهره‌ها و سایر گروه های اجتماعی تفاوتی ندارد و براساس احکام‌قانون عمل خواهد شد .

 

وزیر اقتصاد درباره اخذ مالیات از مالکان خانه‌ها در منطقه باستی هیلز نشینان لواسان گفت: براساس آخرین عدد حدود ۴۵ هزار خانه لوکس برگه مطالبه مالیاتی برایشان صادر شده است‌./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده