انتقاد صالحی از اداره سنتی راه‌آهن-راهبرد معاصر

انتقاد صالحی از اداره سنتی راه‌آهن

مدیرعامل شرکت راه آهن از اداره سنتی راه‌آهن انتقاد کرد و گفت: تلاش کافی و لازم برای نفوذ فناوری در لایه‌های مختلف مدیریتی و عملیاتی آن انجام نگرفته و ساختار آن سنتی باقی‌ مانده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۸ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 19
کد خبر: ۱۹۵۳۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ «سید میعاد صالحی» در نشست شورای مدیران راه‌آهن با بیان اینکه فرآیندهای سنتی اداره راه‌آهن یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت آن بوده است، گفت: سال‌ها راه‌آهن به شکل سنتی اداره شده است و تلاش کافی و لازم برای نفوذ فناوری در لایه‌های مختلف مدیریتی و عملیاتی آن انجام نگرفته و ساختار آن سنتی باقی‌ مانده است.

مدیرعامل راه‌آهن اصلاح آئین‌نامه کیلومتراژ را نمونه‌ای موفق از تلاش‌های صورت گرفته برای شروع اصلاحات ساختاری در فرآیندهای راه‌آهن ارزیابی کرد و اظهار داشت: پس از گذشت یک دهه از بلاتکلیف ماندن اصلاح آئین‌نامه کیلومتراژ، با برگزاری بیش از ۲۰ جلسه هیات مدیره و تشکیل ۲۰ جلسه کارگروه تخصصی، این آئین‌نامه با دریافت نظرات ذینفعان اصلاح شد.

صالحی با تاکید بر ضرورت اصلاح گام به گام ساختاری و فرآیندی در راه‌آهن، تصریح کرد: در مسیر انجام این اصلاحات تعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی برای ما مهم است و حاشیه سازی جریاناتی که منافع فسادآمیزشان در راه‌آهن قطع شده است اهمیتی ندارد و با عملکرد خود پای آن ایستاده‌ایم و آن را پیگیری خواهیم کرد.

مدیر عامل راه‌آهن در این نشست، با اشاره به ماموریت‌های ستاد تحول از مدیران ستاد و مناطق خواست تا پیشنهادات موثر و سازنده خود را در جهت بهبود رویه‌های عملیاتی راه‌آهن به ستاد تحول ارائه دهند تا در آنجا بررسی شود.

به گزارش ایرنا نخستین جلسه شورای مدیران ستاد و مناطق راه‌آهن نیز روز پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ و در آغازین ساعات شروع به کار رسمی اداری کشور برگزار شده بود و در آن جلسه سیاست‌های راهبردی راه‌آهن در سال جدید از سوی مدیرعامل به مدیران ابلاغ گردید./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار