نهج‌البلاغه زیباترین منشور فرماندهی/ ایمان بر ابزار پیروز است-راهبرد معاصر
علم‌الهدی: سخنگوی دولت گفته «سیاست دولت در مقابل مسئله حجاب سیاست سلبی نیست» | رهبری می‌گویند بی‌حجابی جرم است، مگر می‌شود دولت بگوید سیاستش مقابله با جرم نیست؟ پاسخ یک منبع نزدیک به قالیباف به سخنان نخست وزیر لبنان در خصوص آتش بس قالیباف در گفتگو با روزنامه فرانسوی فیگارو: از هر تصمیم مجلس، دولت و مقاومت لبنان حمایت می‌کنیم خطیب جمعه تهران: اسرائیل منتظر معجزه غزه و لبنان باشد | هشدار جدی برای تل‌آویو و شرکای آن سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان واکنش متفاوت زیباکلام به ترور یحیی السنوار توسط اسرائیل: چقدر می‌گفتند زیر تونل‌ها پنهان شده است محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: تعداد بازماندگان از تحصیل به‌دلیل فقر نگران‌کننده است پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد فرمانده نیروی دریایی ارتش به المیادین: واکنش ما شدید و شوکه کننده خواهد بود رهبر انقلاب: تکریم سرکار خانم مصطفوی کاری شایسته است | ایشان با استقامتی که از فرزندِ امام خمینی انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام نشان دادند؛ یک نمونه آن تشکیل انجمن دفاع از فلسطین است فاطمه مهاجرانی: اولویت دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۴ توجه به اقشار کم‌درآمد است پزشکیان: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم شهید نیلفروشان در خانه ابدی خود آرام گرفت + فیلم مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد

نهج‌البلاغه زیباترین منشور فرماندهی/ ایمان بر ابزار پیروز است

سرلشکر سلامی با بیان اینکه این ایمان است که به سلاح حیات می‌بخشد، گفت: تجربه نشان داد ایمان بر ابزار پیروز است و هرچه ابزار تکامل پیدا کنند باز هم جامد هستند و زنده نیستند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 18
کد خبر: ۱۹۵۹۱

به گزارش راهبرد معاصر ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز(یکشنبه) در نهمین جشنواره مالک اشتر سپاه با تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار داشت: بدون تردید علی (ع) مظهر همه فضائل عالم هستی است و عرض و طول ابعاد این شخصیت بیشتر از عرض و طول کل عالم است. این مرد بزرگ تاریخ شاهکار عظیم خلقت است و در سپهر اندیشه هیچکس را یارای پرواز در ارتفاع شخصیت او نیست.

 

وی افزود: توصیه ام آن است که فرماندهان ما هرآنچه می توانند نهج البلاغه را بخوانند چراکه زیباترین منشور فرماندهی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ولایت راه و روش و ارزش و عظمت است، ادامه داد: شکوه درخشش ولایت را در این چهل سال و در خلال جنگ های سخت به چشم دیده و به اطمینان قلب رسیده ایم. هیچ چیز در عالم برای اثبات حقایق جای تجربه را نمی گیرد، یک جهان قدرت بی سابقه در تاریخ همه ارکان قدرت خود را بسیج و برعلیه ما به صحنه آورده است. قدرت برتر اقتصادی، قدرت مسلط سیاسی، قدرت فائقه نظامی، قدرت بی رقیب فرهنگی و جنگ روانی و قدرت بی رقیب اطلاعاتی، در یک آرایش به هم پیوسته کامل در لحظه تولد یک انقلاب و نظام به عرصه آورده و با آن درگیر شده است.

 

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن به شناخت خود عمق داده و همه زوایای برخورد را باز کرده، گفت: اما خود آنها می گویند که رهبرانمان فاقد حکمت و روح کاریزما هستند. آنها بی ریشه اند و ایمان ندارند و در حقیقت تهی و تو خالی هستند.

وی افزود: این سوی میدان در ظاهر همه چیز پایین تر است، نه اقتصاد قوی، نه قدرت نظامی در عده قدرت‌های نظامی بزرگ دنیا که البته به آن نزدیک شده است، نه یک تسلط سیاسی قوی، اما با این وجود بر دشمن غلبه کرده است.

 

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه تفاضل این نابرابری را، درخشش ولایت جبران می کند، گفت: این نعمت، قدرت را با حکمت به حرکت در می آورد و قلب سپاه کفر را به لرزه در می آورد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: حرکت زمانی اتفاق می افتد که بن بستی را پیش روی خود ندانیم، ایمان شجاعت می آفریند و شجاعت، حرکت و حرکت غلبه را رقم می زند.

 

وی گفت: تجربه نشان داد ایمان بر ابزار پیروز است و هرچه ابزار تکامل پیدا کنند باز هم جامد هستند و زنده نیستند. این ایمان است که به سلاح حیات می بخشد.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار