تهدید ده‌ها خلبان صهیونیستی به توقف خدمت خود در ارتش-راهبرد معاصر
پرچم‌ها در تایلند نیمه افراشته شدن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین در دومین روز متوالی سفیر ایران: قرار بود شهید امیرعبداللهیان به لبنان بیاید یمن جشن ملی خود را تا پایان عزای عمومی ایران به تاخیر انداخت گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح استعفای مقام امنیتی تل‌آویو به‌دلیل انتقاد از نحوه مدیریت جنگ غزه نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند

تهدید ده‌ها خلبان صهیونیستی به توقف خدمت خود در ارتش

ده‌ها خلبان ارتش رژیم صهیونیستی به فرماندهان خود گفتند که پس از تصویب لایحه تغییرات قضایی، خدمت خود را متوقف می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 24
کد خبر: ۱۹۶۱۸۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ ده‌ها خلبان ارتش رژیم اسرائیل امروز دوشنبه اعلام کردند که پس از تصویب لایحه بحث برانگیز اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو، خدمت خود را متوقف خواهند کرد.

در همین رابطه، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «ده‌ها خلبان ذخیره به فرماندهان خود گفتند که بلافاصله پس از تصویب قانون اصلاحات قضایی، داوطلب شدن خود را متوقف کنند».

امروز همچنین شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که شماری از نظامیان و افسران ذخیره یگان ریاست ستاد مشترک ارتش از انجام خدمت در «نظام دیکتاتوری» خودداری کرده‌اند.

اوایل امروز، کنست قانون بحث برانگیز اصلاحات قضایی را تصویب کرد که هدف آن محدود کردن اختیارات دیوان عالی است که به آن امکان می‌داد تصمیمات دولتی را لغو کند. / اسپوتنیک

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده