واکنش دبیرکل حزب الله لبنان به تصویب طرح تغییرات قضایی در رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

واکنش دبیرکل حزب الله لبنان به تصویب طرح تغییرات قضایی در رژیم صهیونیستی

دبیرکل حزب الله لبنان امروز را که روز تصویب تغییرات قضائی در رژیم صهیونیستی بود، بدترین روز این رژیم دانست و گفت این حوادث، موجب نابودی صهیونیست‌ها خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۶ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 25
کد خبر: ۱۹۶۲۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه امروز دوشنبه در هفتمین شب محرم، سخنرانی کرد و گفت که رژیم موقت صهیونیستی در مسیر نابودی و زوال قرار دارد.

شبکه خبری المنار به نقل از دبیر کل حزب الله گزارش داد، آن گونه که برخی می‌گویند، امروز بدترین روز در تاریخ رژیم صهیونیستی بوده است و همین مسئله باعث خواهد شد که این رژیم رو به نابودی باشد.

منظور نصرالله، ایجاد تغییراتی جنجالی در نظام قضائی رژیم صهیونیستی است که پارلمان این رژیم، امروز با آن موافقت کرد. تصویب بخش‌هایی جنجالی از طرح بنیامین نتانیاهو به معنی نتیجه‌بخش بودن تلا‌ش‌هایی است که کابینه راست افراطی رژیم صهیونیستی از چند ماه پیش برای تضعیف قوه قضائیه آغاز کرد.

این تلاش‌ها، از سوی دیگر، تظاهرات‌های اعتراضی مستمر از سوی منتقدان و مخالفان طرح را در پی داشته است. بندی که امروز به تصویب رسید مانع از آن می‌شود که قوه قضائیه توان ایجاد هر گونه اصلاح و تعدیل بر روی تصمیم‌های کابینه رژیم صهیونیستی را داشته باشد، حتی اگر آن‌ها را «غیرمعقول» تشخیص دهد.

دبیر کل حزب الله در ادامه گفت: جنگی علیه باور‌های مردم منطقه صورت گرفته بود، مبنی بر اینکه ارتش اسرائیل، شکست نخواهد خورد، ولی در سال ۱۹۸۲، زمانی که دشمن صهیونیستی به لبنان حمله کرد و وارد بیروت شد، نسلی وجود داشت که معتقد بود این ارتش، می‌تواند شکست بخورد.

نصرالله با اشاره به اینکه باور نیرو‌های مقاومت، باعث شکست دشمن در سال‌های ۱۹۸۵ و ۲۰۰۰ شد، خاطر نشان کرد: پس از سال ۲۰۰۰، این آگاهی در جهان عرب و رژیم صهیونیستی [مبنی بر شکست ناپذیری ارتش صهیونیست]تغییر کرد؛ لذا شهرک‌نشینان با بحران‌های متوالی روبرو شدند تا اینکه امروز می‌بینیم در مسیر فروپاشی قرار دارند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده