آمادگی احزاب اصلاح‌طلب برای پیش ثبت‌نام انتخابات-راهبرد معاصر

آمادگی احزاب اصلاح‌طلب برای پیش ثبت‌نام انتخابات

مشاور رسانه‌ای خانه احزاب ایران گفت: در جلسه شورای مرکزی خانه احزاب، برخی احزاب اصلاح‌طلب از آمادگی اعضای خود در ثبت‌نام در انتخابات ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کردند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 07
کد خبر: ۱۹۸۳۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی عرب‌صادق مشاور رسانه‌ای خانه احزاب ایران  از تشکیل ۲۳امین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران خبر داد.

وی در ادامه گفت: محور اصلی این جلسه انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و پیش ثبت‌نام داوطلبان بود که منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران، این روز را روز مهم و سرنوشت‌ساز برای ملت ایران یاد کرد و از احزاب کشور خواست نخبگان خود را برای ثبت‌نام در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

عرب‌صادق گفت: در این جلسه برخی احزاب اصلاح‌طلب از آمادگی اعضای خود در ثبت‌نام در انتخابات ۱۴۰۲ گفتند، البته نگرانی‌هایی نسبت به مشارکت مردم در این جلسه مطرح شد و اعضای فراکسیون اصلاح‌طلبان شایعات اخیر مربوط به تحریم انتخابات توسط اصلاح‌طلبان را رد کردند.

وی ادامه داد: یکی از اعضای مطرح اصلاح‌طلبان در این جلسه از این انتخابات به عنوان تنها فرصت پیش‌رو برای نظام برای عبور از بحران‌های موجود دانست و لازم است ما فرصت‌شناسی لازم را داشته باشیم.

مشاور رسانه‌ای خانه احزاب خاطرنشان کرد: مردم نه به تحریم انتخابات اگر اصلاح‌طلبان داشته باشند کاری دارند و توجهی می‌کنند و نه با تشویق و ترغیب اصولگرایان تأثیر چندانی می‌پذیرند.

عرب‌صادق در پایان گفت: در این جلسه از احزاب خواسته شد مجمع عمومی خود را در اسرع وقت تشکیل دهند تا در جریان انتخابات جاری کشور حضور باشند و در این جلسه مصوب شد در دوم شهریور همایش اقتصادی خانه احزاب در وزارت کشور تشکیل شود و از همه خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها برای شرکت در این همایش دعوت می‌شود./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده