صدور مجوز دائمی نکونام بعد از تست ایفمارک-راهبرد معاصر

صدور مجوز دائمی نکونام بعد از تست ایفمارک

سرمربی تیم فوتبال استقلال این هفته در تست‌های ایفمارک شرکت می‌کند تا از این پس بدون هیچ مشکلی از کنار محوطه فنی تیمش را هدایت کند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 12
کد خبر: ۱۹۹۱۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  تیم فوتبال استقلال در اولین هفته لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در آبادان با نتیجه پر گل سه بر صفر صنعت نفت را شکست داد.

جواد نکونانم سرمربی تیم فوتبال استقلال که در آخرین لحظات عزیمت کاروان این تیم به آبادان، قراردادش با استقلال به ثبت رسید با توجه به اینکه هنوز در تست‌های ایفمارک شرکت نکرده قراردادش در هیئت فوتبال استنان تهران به ثبت نرسیده است.

منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادها در گفت‌وگویی درباره مجوز جواد نکونام گفت که نکونام برای حضور روی نیمکت در این مسابقه پیش از پرواز به آبادان و در فرودگاه نسخه‌ای از قراردادش را امضا می‌کند تا تحویل هیئت فوتبال تهران شود سپس مجوز موقت یک هفته‌ای برای نکونام صادر می‌شود تا در بازی صنعت نفت تیمش را همراهی کند.

البته قرارداد نکونام مشکلی ندارد. سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از هماهنگی با زهره هراتیان، رئیس مرکز پزشکی ایفمارک، هفته گذشته در تست ایفمارک شرکت نکرد و قرار شد تا قبل از بازی با صنعت نفت آبادان این کار را انجام دهد.

او به زودی راهی ایفمارک خواهد شد تا تست‌های مربوطه را انجام دهد تا از این پس بدون هیچ مشکلی از کنار خط طولی تیمش را هدایت کند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده