نکونام: حسینی در دقیقه 6 ما را در بازی نگه داشت
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: روی یک غفلت در دقیقه 6 پنالتی دادیم اما سیدحسین حسینی ما را در بازی نگه داشت. 
به گزارش راهبرد معاصر؛ جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل ملوان در نشست خبری اظهار داشت: یاد پرویز کماسی بخیر؛ مسیر ورود به سالن کنفرانس خبری من را خسته کرد و به نفس نفس انداخت. بازی را خوب شروع کردیم اما روی غفلت و با وجود نکتهای که گفته بودیم یک پنالتی اتفاق افتاد اما سیدحسین حسینی ما را در بازی نگه داشت. در دقیقه 6 در بازی ماندیم پس از آن جریان بازی را در دست داشتیم.
*میدانستیم ملوان بازی مستقیم انجام میدهد
وی افزود: میدانستیم ملوان بازی مستقیم انجام میدهد و رو به استفاده از توپ سوم میآورد، روی کرنر و اوتهای دستی برنامه داشتند، روی ضربات بلند در بازی امروز برنامه نداشتیم و متأسفانه روی توپهای سوم و اوتهای دستی به مشکل خوردیم. در مجموع رفته رفته خوب بازی کردیم و در نیمه اول 2-3 موقعیت فوقالعاده داشتیم. در دقیقه 27 یا 28 صحنهای درون محوطه حریف اتفاق افتاد که مشکوک بود، نمیدانم پنالتی بود یا نبود؛ اما اگر پنالتی هم میگرفتند اتفاقی نمیافتاد./فارس