استعفای دسته‌جمعی نیروهای اداره پلیس در مینه‌سوتای آمریکا-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

استعفای دسته‌جمعی نیروهای اداره پلیس در مینه‌سوتای آمریکا

رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تمام کارکنان و نیروهای نظامی یک اداره پلیس در ایالت مینه‌سوتا استعفا کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 16
کد خبر: ۱۹۹۸۴۴

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های آمریکا به نقل از مقامات دولتی اعلام کردند پس از استعفای دسته‌جمعی کارکنان و نیروهای نظامی اداره پلیس شهر «گودهو» در جنوب‌شرقی ایالت مینه‌سوتا، این شهر هم‌اکنون بدون نیروی پلیس است.

 

به نوشته وب‌سایت شبکه «ان‌بی‌سی‌نیوز»، اندرسون بوک، شهردار گودهو در نشست شورای شهر گفته کارکنان اداره پلیس این شهر به علت نارضایتی و مسائل مربوط به دستمزد استعفا کردند.

 

به گزارش آسوشیتدپرس، جاش اسمیت، رئیس پلیس این اداره چهارشنبه گذشته در جلسه شورای شهر استعفای خود را اعلام کرد و دو روز پس از آن نیز یک افسر تمام وقت و پنج کارمند پاره‌وقت استعفا کردند.

 

اسمیت که تا روز ۲۴ آگوست (۲ شهریور) به کار خود ادامه خواهد داد، اعلام کرده نمی‌تواند کسی را پیدا کند که تمایل به پیوستن به نیروی پلیس این شهر داشته باشد و به این ترتیب آینده نیروی پلیس در این شهر نامشخص است.

 

وی دراین‌باره گفت: از سه هفته پیش تاکنون هیچ‌کس برای پر کردن فرم تقاضای استخدام به ما مراجعه نکرده است. من معتقدم باید تغییر چشمگیری هم اکنون رخ دهد تا افراد به استخدام در نیروی پلیس شهر گودها تمایل داشته باشند./ ممهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده