استعفای دسته‌جمعی نیروهای اداره پلیس در مینه‌سوتای آمریکا-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

استعفای دسته‌جمعی نیروهای اداره پلیس در مینه‌سوتای آمریکا

رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تمام کارکنان و نیروهای نظامی یک اداره پلیس در ایالت مینه‌سوتا استعفا کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 16
کد خبر: ۱۹۹۸۴۴

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های آمریکا به نقل از مقامات دولتی اعلام کردند پس از استعفای دسته‌جمعی کارکنان و نیروهای نظامی اداره پلیس شهر «گودهو» در جنوب‌شرقی ایالت مینه‌سوتا، این شهر هم‌اکنون بدون نیروی پلیس است.

 

به نوشته وب‌سایت شبکه «ان‌بی‌سی‌نیوز»، اندرسون بوک، شهردار گودهو در نشست شورای شهر گفته کارکنان اداره پلیس این شهر به علت نارضایتی و مسائل مربوط به دستمزد استعفا کردند.

 

به گزارش آسوشیتدپرس، جاش اسمیت، رئیس پلیس این اداره چهارشنبه گذشته در جلسه شورای شهر استعفای خود را اعلام کرد و دو روز پس از آن نیز یک افسر تمام وقت و پنج کارمند پاره‌وقت استعفا کردند.

 

اسمیت که تا روز ۲۴ آگوست (۲ شهریور) به کار خود ادامه خواهد داد، اعلام کرده نمی‌تواند کسی را پیدا کند که تمایل به پیوستن به نیروی پلیس این شهر داشته باشد و به این ترتیب آینده نیروی پلیس در این شهر نامشخص است.

 

وی دراین‌باره گفت: از سه هفته پیش تاکنون هیچ‌کس برای پر کردن فرم تقاضای استخدام به ما مراجعه نکرده است. من معتقدم باید تغییر چشمگیری هم اکنون رخ دهد تا افراد به استخدام در نیروی پلیس شهر گودها تمایل داشته باشند./ ممهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده