هوای تهران در آستانه شرایط بنفش و بسیار ناسالم قرار گرفت تکذیب ادعا‌های رسانه‌های ضدانقلاب درباره یک زندانی زن راهداری: ترافیک فوق سنگین ۱۵ کیلومتری در محور خروجی گیلان هواشناسی: هشدار وقوع سیل برای ۷ استان/ افزایش ارتفاع موج به بیش از ۲ متر در جنوب کشور وقوع نادرترین رویداد گردوغبار در کشور احتمال اجرای حکم اعدام قاتل الهه حسین‌نژاد در هفته جاری پیش‌بینی وضعیت هوای تهران طی ۵ روز آینده کیفیت هوای تهران قابل قبول شد هواشناسی: هشدار دریایی سطح نارنجی در مازندران؛ شنا ممنوع است ماجرای فرونشست خیابان نشاط اصفهان و نشت ماده عجیب + عکس جزییات رای وحدت رویه دیه راننده مقصر به نرخ روز هلاکت دو شرور مسلح در درگیری با پلیس در طبس انهدام شبکه قاچاق سوخت در یکی از پمپ بنزین‌های رودان/ ۷ نفر متهم بازداشت شدند شرکت بیش از ۶۱۰۰ داوطلب لرستانی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و وزارت بهداشت تازه‌ترین نتایج نظرسنجی ایسپا پیرامون مصرف شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی

نتایج اعتراضات رتبه‌بندی معلمان اعلام می‌شود

وزیر آموزش و پرورش از جمله اقدامات و برنامه های مهم این وزارتخانه را جدی گرفتن موضوع انتصاب و انتخاب مدیران، اعلام نتایج اعتراضات رتبه‌بندی، صدور احکام جدید رتبه‌بندی و تشکیل مدارس تحولی عنوان کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 18
کد خبر: ۲۰۰۱۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه سی و هفتمین اجلاس رؤسا و مدیران سراسر کشور به دو راهبرد کلیدی و اصلی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: اولین راهبرد، یک دست شدن تمام نظام آموزش و پرورش مبتنی بر تعلیم و تربیت است.

 

وی افزود: کلید حل مشکل آموزش و پرورش، قوی شدن از درون از طریق باهم بودن، انسجام، همکاری، هم سازی، اتحاد و پویا بودن مؤلف، معلم و محصل این نظام است.

 

صحرایی ادامه داد: دومین راهبرد مهم، گذشته نگری برای آینده‌سازی و حفظ شأن معلمی با جداسازی از مشکلات تعلیم و تربیت است که باید دائماً در کوشش تحول باشیم.

 

وی نسبت به اقدامات لازم در برنامه مسؤولان، بر تشکیل هیأت اندیشه‌ورز در وزارت و سطح استان‌ها و مناطق به منظور گردهمایی برای گفت‌وگو و حل مشکلات همچنین برش استانی و وجود نهضت سند خوانی و توجه ویژه به اهداف آن و اجرای گام به گام این سند در سراسر نظام تعلیم و تربیت تأکید کرد.

 

وزیر آموزش و پرورش، نقطه ابتکار و رشد کشور را قانون مدرسه و برنامه‌ریزی در چارچوب سیاست‌های محلی با ارتقای مدیران مدارس دانست و تأکید کرد: امیدوارم اجلاس مدیران مدارس با حضور مدیران ستادی هر چه زودتر برگزار شود.

 

وی از جمله اقدامات و برنامه های مهم را جدی گرفتن موضوع انتصاب و انتخاب مدیران، اعلام نتایج اعتراضات رتبه‌بندی و رسیدگی به اعتراضات همزمان با صدور احکام، تشکیل مدارس تحولی و بازدید از آن، توجه و تقویت مدارس سمپاد در جهت استفاده و کشف ظرفیت و هوش بالای دانش‌آموزان و قرارگیری در مسیر درست، تقویت معلمان ابتدایی به عنوان مهم‌ترین نقطه در پرورش فرزندان این مرز و بوم، تقویت مدارس دولتی، کارسپاری به دانش‌آموزان، گفت‌وگو با مدیران و معلمان و اولیا، جدی گرفتن موضوع سلامت جسم و روان و تربیت بدنی در سراسر کشور، تقویت دانشگاه فرهنگیان برای اسکان و جذب، جدی گرفتن کانون مدرسه در محله در راستای کتابخوانی و قصه گویی برای دانش اموزان، تولید آثار هنری با محوریت معلم در راستای افزایش شأن و منزلت معلمی عنوان کرد./ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار