رئیس رژیم صهیونیستی: اسرائیلی‌ها روز‌های سخت و دردناکی را سپری می‌کنند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

رئیس رژیم صهیونیستی: اسرائیلی‌ها روز‌های سخت و دردناکی را سپری می‌کنند

رئیس رژیم صهیونیستی در واکنش به ۲ عملیات موفق نیرو‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری گفت که اسرائیلی‌ها روز‌های سخت و دردناکی را سپری می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 21
کد خبر: ۲۰۰۶۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، به عملیات الخلیل در جنوب کرانه باختری واکنش نشان داد.

نیرو‌های مقاومت فلسطین، قبل‌از‌ظهر امروز، در عملیاتی چند شهرک‌نشین صهیونیست را در منطقه الخلیل در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار دادند. به دنبال این عملیات ۱ صهیونیست به هلاکت رسید و ۵ تن دیگر مجروح شدند.

براساس گزارش شبکه «المیادین» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، اسحاق هرتزوگ در واکنش به این عملیات و عملیات روز شنبه گفت: «روز‌های سخت و دردناکی برای اسرائیلی‌هاست، زیرا دشمنان ما به هر طریقی تلاش می‌کنند تا به ما ضربه بزنند و به ما آسیب برسانند».

نیرو‌های مقاومت، روز شنبه، نیز در عملیاتی موفق شده بودند ۲ صهیونیست را روز شنبه در شمال کرانه باختری در منطقه حواره به هلاکت برسانند.

سخنگوی حماس، امروز، در واکنش به عملیات الخلیل گفت: «جوانان رزمنده‌ی کرانه باختری قادر هستند علی‌رغم آماده‌باش نظامیان، از تمام دیوار‌های امنیتی صهیونیست‌ها عبور کنند. عملیات استشهادی ادامه خواهد یافت و تا زمان بیرون‌راندن اشغالگران و جاروکردن شهرک‌نشینان از خاکمان تشدید خواهد شد».

علی‌رغم انجام دو عملیات طی چند روز گذشته در اراضی اشغالی فلسطین، نیرو‌های رژیم صهیونیستی تا لحظه انتشار این گزارش نتوانسته‌اند مجریان عملیات‌ها را شناسایی و دستگیر کنند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده