دستبند پلیس بردستان قاچاقچی حرفه ای موادمخدر-راهبرد معاصر

دستبند پلیس بردستان قاچاقچی حرفه ای موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف بیش از ۴ کیلوگرم مواد مخدر خبرداد و گفت: دراین عملیات یک نفردستگیر و یک دستگاه خودرو سواری سمند توقیف شد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۶ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 23
کد خبر: ۲۰۰۹۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ فرهادعلی بیگی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر جابجایی موادمخدر توسط یکی از قاچاقچیان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با رصد دقیق اطلاعاتی، خودروی سواری سمند حامل محموله مواد را در عوارضی قزوین-زنجان شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان ادامه داد: پس از توقف خودرو و دربازرسی به عمل آمده توسط مأموران با رعایت موازین شرعی و قانونی، ۴ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف، و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ علی بیگی با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی در کشور در دستور کار مأموران پلیس قرار داشته و شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. / مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده