دستگیری ۷۹ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در پاکدشت-راهبرد معاصر

دستگیری ۷۹ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در پاکدشت

فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری ۷۹ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۴۰۰ کیلو انواع مواد افیونی در این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 30
کد خبر: ۲۰۲۲۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ نجم‌الدین مرادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت حفظ امنیت و مبارزه با ناقضان امنیت در راستای حفظ آرامش جامعه اظهار داشت: در اجرای طرح‌های پاکسازی و با هدف مبارزه جدی با سوداگران مرگ با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر کلیه محور‌های مواصلاتی، در یک ماه گذشته طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به نحوه اجرای طرح افزود: مأموران انتظامی با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای این طرح‌ها ضمن شناسایی و توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر، موفق به کشف مقدار ۴۲۵ کیلو انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی پاکدشت در ادامه گفت: با تلاش همه‌جانبه صورت گرفته در مدت یادشده، ۷۹ خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مرادی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت یگان‌های انتظامی در جای‌جای نقاط شهرستان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرائم، مجرمان و سوداگران مرگ در امان نخواهند بود. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده