ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

تاریخ محاسبه معوقات پرداختی رتبه بندى اصلاح شده معلمان

تاریخ محاسبه معوقات پرداختی رتبه بندى اصلاح شده معلمان معوقات پرداختی رتبه‌های اصلاحی به دلیل صدور کارنامه در سال جدید از فروردین امسال محاسبه می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 25
کد خبر: ۲۰۱۲۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ معوقات پرداختی رتبه‌های اصلاحی به دلیل صدور کارنامه در سال جدید از فروردین امسال محاسبه می‌شود.

یعنی معلمی که در مرداد برایش حکم اصلاحی می‌زنند، معوقات رتبه اصلاحی اش از اول فروردین امسال تا مرداد ماه محاسبه و پرداخت می‌شود. / اخبار فرهنگیان

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
مومن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
0
چرا باید معوقات رتبه‌بندی از فروردين اجرا شود چراباید چوب ندانم کاری مسولین بی لیاقت وبی عرضه را ۱۶ ملیون فرهنگی با خانواده هایشان بخوانند چرا به قانونی که خودشان تصویب کرده آن پایبند نیستند کجای دین اسلام گفته حق مردم راپایمال کنید مگر قیامتی در کار نیست که این مسولین این قدر حق مردم راضایع مب کنند در این مملکت مسولین نیست که جلو اینها را بگیرد دولتی که از قانون پیروی نمي کند چه انتظاری از بقیه دارد
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
0
اینا همش حق بازی و تضییع حقوقه .باید از مهر 1400 پرداخت بشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
0
0
بنده از شهریور ۱۴۰۰ با مدرک دکتری تخصصی از معتبرترین دانشگاه کشور فعالیت می کردم که به اشتباه برایم رتبه ۱ ثبت شد و اکنون بعد از دو سال تازه رتبه ۳ زدن و ۱۹ ماه معوقات من را واریز نمی کنند و از فروردین امسال صرفا بخش کمی از آن را محاسبه می کنند!!! یعنی صرفا ۷ یا ۸ ماه!! چه کسی بابت حقی که از ما ضایع شده است پاسخگو است!!! آیا حقش نیست که سر کلاس به نشانه اعتراض از تدریس خودداری کنیم؟؟؟؟ آیا این انصاف است که معلمی که جمعا ده تومن حقوق می‌گیرد ۱۹ ماه حقش اینگونه ضایع شود؟؟!! آن هم معلمی که خالصانه از کارشناسی تا دکتری در دانشگاه تهران با رتبه تک رقمی تحصیل کرده است و الان باید هیات علمی دانشگاه باشد و سه برابر این مبلغ حقوق بگیرد؟؟؟ شما به قیامت اعتقاد دارید؟؟؟ به خدا قسم من از شما نمی گذرم؟؟؟
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار