احتمال افزایش زوار ایرانی به ۴ میلیون نفر-راهبرد معاصر

احتمال افزایش زوار ایرانی به ۴ میلیون نفر

وزیر کشور بعد از دیدار با همتای عراقی خود به عزیمت موج دوم زوار ایرانی به سمت کربلا طی روزهای آینده اشاره کرد و گفت تاکنون حدود ۲ میلیون زائر وارد عراق شده‌اند و ممکن است به مرز چهار میلیون نفر هم برسد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 29
کد خبر: ۲۰۲۰۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد وحیدی وزیر کشور بعد از گفت‌وگو با عبدالامیر کامل الشمری همتای عراقی خود در بغداد با تقدیر از سخاوت و اقدامات کریمانه دولت و ملت عراق در میزبانی از میلیون‌ها زائر امام حسین(ع) گفت: برنامه‌ها مطابق توافق‌های انجام شده بین وزارتخانه‌های کشور ایران و عراق به خوبی در حال انجام است.

وی در این دیدار، همکاری‌های صمیمانه ‌ و همه‌جانبه دو وزارتخانه را در اربعین، یک نمونه موفق میان دو کشور دانست و گفت باید در سایر موضوعات نیز به همین شیوه و روش عمل کنیم.
وحیدی به عزیمت موج دوم زوار ایرانی به سمت کربلا طی روزهای آینده اشاره کرد و گفت تاکنون حدود 2 میلیون زائر وارد عراق شده‌اند و ممکن است به مرز چهار میلیون نفر هم برسد.

وزیر کشور عراق هم در این دیدار با تاکید بر اینکه دولت و ملت عراق تمامی امکانات خود را برای ارائه خدمات به زائرین امام حسین(ع) به‌ویژه وزار ایرانی به‌کار گرفته‌اند، گفت در همه زمینه‌ها ظرفیت‌ها و بسترهای مناسبی ایجاد شده و نگرانی خاصی وجود ندارد.

الشمری افزود همکاری‌های و اقدامات بسیاری خوبی بین مسئولان ایرانی و عراقی صورت گرفته است تا اربعین امسال به شکل بهتری برگزار شود./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار