باقرپور: پناه‌دادن به تروریست‌ها توسط دولت‌های غربی انتخابی پرهزینه است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

باقرپور: پناه‌دادن به تروریست‌ها توسط دولت‌های غربی انتخابی پرهزینه است

سفیر ایران در اتریش با اشاره به روز مبارزه با تروریسم تاکید کرد که پناه دادن به آن‌ها توسط برخی از دولت‌های غربی چیزی نیست جز انتخاب اشتباه و پرهزینه.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 30
کد خبر: ۲۰۲۲۰۷

به گزارش راهبرد معاصر. عباس باقرپور، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش در اشاره به روز مبارزه با تروریسم در صفحه شخصی خود نوشت: روز ملی مبارزه با تروریسم در ایران یادآور این است که مقابله با چنین تهدیدی مستلزم عزم جمعی بین‌المللی به دور از سیاسی شدن است.

 

وی همچنین نوشت: پناه دادن به آن‌ها توسط برخی از دولت‌های غربی چیزی نیست جز انتخاب اشتباه و پرهزینه، زیرا تروریست‌ها ذاتاً حتی به کسانی که آنها را تغذیه می کنند، صدمه می‌زنند.

 

روز هشتم شهریور ماه در تقویم کشورمان روز مبارزه با تروریسم نام دارد و این روز مصادف است با عملیات تروریستی نسبت به مقامات ارشد کشورمان در سال 1360 که به شهادت رییس جمهور و نخست وزیر کشورمان و تنی چند از همراهان آن‌ها انجامید.

 

علاوه بر این ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خبری خود درباره روز مبارزه با تروریسم گفت: شاید کمترین نظام سیاسی در دنیا باشد که این تعداد از دولتمردان آن کشور و مردم و شهروندان آن قربانی تروریسم کور و سیاه شده باشند. ملت ایران هم در مبارزه علیه تروریسم پرچمدار و در خط مقدم مبارزه قرار دارد و از بزرگترین قربانیان مبارزه با تروریسم به شمار می‌رود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار