حادثه امنیتی در فرودگاه تل‌آویو-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

حادثه امنیتی در فرودگاه تل‌آویو

ورود یک مظنون امنیتی به فرودگاه بن‌گوریون، منجر به اعمال وضعیت اضطراری در ترمینال سوم و مسدود شدن ورودی و خروجی‌های سالن آن شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 31
کد خبر: ۲۰۲۳۴۵

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی از وقوع حادثه امنیتی، که جزئیات آن هنوز منتشر نشده، در فرودگاه بین‌المللی «بن‌گوریون» خبر دادند.

 

تصاویر منتشرشده از فرودگاه تل‌آویو نشان می‌دهد که پلیس و نیروهای امنیتی از مسافران در داخل ترمینال‌ها می‌خواهند که فوراً روی زمین دراز بکشند.

 

گفته می‌شود یک مظنون امنیتی به‌صورت غیرمجاز وارد فرودگاه بن‌گوریون شده و صدای تیراندازی شنیده شده است.

 

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در پی این اقدام، وضعیت اضطراری در فرودگاه فعال شد، خروجی‌ها و ورودی‌های ترمینال بسته و افزایش نیروهای امنیتی در ترمینال مشاهده شد.

 

دقایقی بعد اعلام شد که مظنون یک شهرک‌نشین نوجوان از شهرک «شِخِم» بوده که با خودرو سرقتی خود سعی داشته وارد فرودگاه شود که بازداشت شد.

 

چندی پیش نیز نیروهای امنیتی رژیم موقت صهیونیستی از کشف یک بمب در فرودگاه بن‌گوریون خبر داده بودند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار