جزئیات جذب هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش-راهبرد معاصر

جزئیات جذب هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، هزار ردیف استخدامی برای جذب نیروهای کاردرمانگر و گفتار درمانگر گرفته‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 11
کد خبر: ۲۰۳۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در برنامه روزنه رادیو گفت‌وگو درباره موضوع استخدام وزارت آموزش و پرورش در شغل مربی امور آموزش معلولین شامل کار درمانگر و گفتار‌درمانگر، اظهار کرد: آزمون جذب آموزگار و آموزن جذب دبیر و هنرآموز برگزار شد و این سومین آزمونی است که امسال ویژه جذب مربیان کاردرمانگر و گفتار درمانگر در قالب رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین در هزار ردیف استخدامی برای اولین بار برگزار می‌شود.

 

وی افزود: یکی از مهمترین پیش‌نیاز‌های کیفیت‌بخشی و تعمیق آموزش دانش‌آموزان استثنایی، وجود نیروهای توانبخشی است که در حال حاضر در مدارس حضور دارند اما بخشی از آنها بازنشسته شده و یا در مرز بازنشستگی قرار دارند.

 

طریفی حسینی با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده هزار ردیف استخدامی برای جذب نیروهای کاردرمانگر و گفتار درمانگر در نظر گرفتیم تا بتوانیم این نیروها را در اختیار داشته باشیم، اضافه کرد: ثبت‌نام این آزمون استخدامی تا آخر شهریور ادامه دارد و آزمون در مهر برگزار می‌شود؛ دو هفته بعد از برگزاری این آزمون، اعلام نتایج و مرحله ارزیابی تکمیلی را داریم.

 

وی گفت: افراد دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی‌ ارشد و دکترای کاردرمانگر و گفتار درمانگر می توانند در این آزمون استخدامی شرکت کنند؛ افراد پذیرفته شده پنج سال به صورت پیمانی کار می کنند و بعد به استخدام رسمی آموزش و پرورش در می‌آیند.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: این افراد دوره‌های یک ساله آموزشی را همزمان با شروع کار خود می‌گذرانند./ فارس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
0
0
آقای وزیر نیرو های خدماتی شرکتی که با حقوق دومیلیون با نویسان با بیمه ای ماهی هفت هشت روزه با سه سال خدمت الانم بیرونن اونا چی یه فکری دارین
تحلیل های برگزیده