دیدار اژه‌ای با مدیران رسانه‌ها؛ فراخوان اصلاح قانون مطبوعات؛ چند نقد جدی به قوه قضائیه اختلال در اینترنت برخی کاربران از ساعاتی پیش/ علت چیست؟ پیش بینی کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور/ احتمال بارش رگباری و پراکنده در نقاط مختلف وزیر بهداشت: امسال شش هزار تخت بیمارستانی افتتاح می‌شود انهدام ۸۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سال جاری اتصال برخط سازمان تأمین اجتماعی به دفاتر ثبت اسناد و املاک کشور اولین ربات انسان‌نمای طبل‌زن دنیا را بشناسید توزیع دارو در موکب‌های مرز مهران ممنوع شد جزئیات انسداد مسیر‌های تونل توحید برای امشب دادستان تهران: شرکت‌های هواپیمایی مسئول تخلف در زمینه قیمت بلیت هستند هشدار سطح نارنجی برای سه استان شرقی کشور/ آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی باستان‌شناسان به «قدیمی‌ترین سکونت‌گاه انسان در ایران» بازگشتند مهلت ۱۵ روزه دادستانی برای ساماندهی کالا‌های خطرناک دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع مسلحانه تربت‌حیدریه بازداشت جیب‌بر‌های زن پاکستانی توسط پلیس ایران/ زوار مراقب جیب‌بر‌ها باشند تخلف دو شرکت بزرگ توزیع برنج محرز شد

انتقاد از روند اجرای رتبه‌بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن انتقاد از روند اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان، از وزارت آموزش و پرورش خواست تا در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برای جلوگیری از تضییع حقوق این قشر زحمتکش نسبت به اصلاح روش خود در این زمینه اقدام کند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 11
کد خبر: ۲۰۳۷۰۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ عباس گودرزی با انتقاد از روند اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان توسط وزارت آموزش و پرورش، گفت: متاسفانه ما با اجرای غلط و هزینه‌ساز برخی تصمیمات صحیح و ارزشمند دولت مواجه هستیم و بجای آنکه شاهد تولید رضایتمندی باشیم، شاهد تلخ‌کامی برخی اقشار از تصمیماتی از جمله نظام رتبه‌بندی معلمان هستیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با اهتمام دولت و مجلس پس از سال‌ها به یکی از مطالبات جامعه زحمتکش فرهنگیان، پاسخ مثبت داده شد و طرح نظام رتبه‌بندی فرهنگیان در مجلس تصویب و اجرایی شد، اما متاسفانه همچنان شاهد گلایه‌ها و شکایات زیادی از سوی فرهنگیان عزیز هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در مرحله نخست از رسیدگی به شکایات فرهنگیان به حدود نیمی از اعتراضات پاسخ داده شد و آن‌ها قانع شدند، اما باز هم حدود نیمی از این افراد نسبت به نظام رتبه‌بندی گلایه و اعتراض دارند. متاسفانه فرهنگیان عزیز، نجیب و قانونمندمان را با اجبار به سمت برخی اقدامات ترغیب می‌کنند تا بتوانند از حقوق خود صیانت کنند و شرایط رتبه مورد نیاز را اثبات نمایند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم، مجموعه وزارت آموزش و پرورش باید این مساله را به صورت جدی مورد بررسی نهایی قرار دهد و از هر گونه تضییع حقوق جامعه ارزشمند فرهنگی و معلمان زحمتکش جلوگیری نماید. / روزنو

ارسال نظر
آخرین اخبار