انتقاد از روند اجرای رتبه‌بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش-راهبرد معاصر

انتقاد از روند اجرای رتبه‌بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن انتقاد از روند اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان، از وزارت آموزش و پرورش خواست تا در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برای جلوگیری از تضییع حقوق این قشر زحمتکش نسبت به اصلاح روش خود در این زمینه اقدام کند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 11
کد خبر: ۲۰۳۷۰۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ عباس گودرزی با انتقاد از روند اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان توسط وزارت آموزش و پرورش، گفت: متاسفانه ما با اجرای غلط و هزینه‌ساز برخی تصمیمات صحیح و ارزشمند دولت مواجه هستیم و بجای آنکه شاهد تولید رضایتمندی باشیم، شاهد تلخ‌کامی برخی اقشار از تصمیماتی از جمله نظام رتبه‌بندی معلمان هستیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با اهتمام دولت و مجلس پس از سال‌ها به یکی از مطالبات جامعه زحمتکش فرهنگیان، پاسخ مثبت داده شد و طرح نظام رتبه‌بندی فرهنگیان در مجلس تصویب و اجرایی شد، اما متاسفانه همچنان شاهد گلایه‌ها و شکایات زیادی از سوی فرهنگیان عزیز هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در مرحله نخست از رسیدگی به شکایات فرهنگیان به حدود نیمی از اعتراضات پاسخ داده شد و آن‌ها قانع شدند، اما باز هم حدود نیمی از این افراد نسبت به نظام رتبه‌بندی گلایه و اعتراض دارند. متاسفانه فرهنگیان عزیز، نجیب و قانونمندمان را با اجبار به سمت برخی اقدامات ترغیب می‌کنند تا بتوانند از حقوق خود صیانت کنند و شرایط رتبه مورد نیاز را اثبات نمایند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم، مجموعه وزارت آموزش و پرورش باید این مساله را به صورت جدی مورد بررسی نهایی قرار دهد و از هر گونه تضییع حقوق جامعه ارزشمند فرهنگی و معلمان زحمتکش جلوگیری نماید. / روزنو

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار