مشاور زلنسکی سازمان ملل را «آلت دست» خواند!-راهبرد معاصر

مشاور زلنسکی سازمان ملل را «آلت دست» خواند!

مشاور ریاست جمهوری اوکراین ادعا کرد، نهاد‌های بین‌المللی شامل سازمان ملل، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و صلیب سرخ "سازمان‌هایی آلت دست" هستند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 12
کد خبر: ۲۰۳۸۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛  میخائیل پودولیاک، مشاور رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه‌ای با ناتالیا ولاشچنکو، خبرنگار اوکراینی در کانال او در یوتیوب گفت: "سازمان ملل در حقیقات یک سازمان ناموجود و یک تشکیلات لابی‌گر است که کسانی که در مناصب بالا قرار دارند را قادر به کسب پول و ایجاد زندگی مرفه برای خودشان در سنین بالا می‌کند. "

این مشاور ریاست جمهوری اوکراین همچنین از سازمان ملل به خاطر این موضعش که عملیات ارتش روسیه در اوکراین را به سبب فقدان اسناد و مدارک کافی یک نسل کشی نخواند، انتقاد و ادعا کرد، کی‌یف انتظار خروج هیچگونه راه حل معنادار برای وضعیت اوکراین از نشستی که شورای امنیت سازمان ملل در هفته آینده برگزار خواهد کرد را ندارد.

این مقام اوکراینی مدعی شد: "سازمان ملل، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، صلیب سرخ و عفو بین الملل همگی سازمان‌هایی آلت دست هستند که اذهان ما را با ارزیابی‌های به درد نخور خود مسموم می‌کنند. "

پودولیاک اضافه کرد، اکثر سازمان‌های بین‌المللی به کارکرد‌های خود عمل نکرده و اغلب فرآیند‌های تصمیم گیری را پیچیده ساخته و به عقب می‌اندازند. / اسپوتنیک

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده