مهدی طارمی: صحبت‌های نژادپرستانه مدیر اسپورتینگ علیه مردم ایران بود-راهبرد معاصر

مهدی طارمی: صحبت‌های نژادپرستانه مدیر اسپورتینگ علیه مردم ایران بود

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، گفت: صحبت‌های نژادپرستانه مدیر اسپورتینگ لیسبون علیه مردم ایران بود و فقط به من اختصاص نداشت.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۹ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 12
کد خبر: ۲۰۳۸۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی طارمی مهاجم بین‌المللی فوتبال ایران نقش اول را در پیروزی مقابل آنگولا ایفا کرد. او دو گل زد و تا زمانی که در میدان حضور داشت با عملکرد خود خط دفاعی حریف را تحت فشار گذاشت.

طارمی پس از پایان بازی با آنگولا که با پیروزی پر گل چهار بر صفر ایران به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و از نظر تیمی و تاکتیکی بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. برنامه‌هایمان را نسبت به بازی قبل بهتر پیاده کردیم و با آماده‌سازی خوبی به استقبال جام ملت‌ها خواهیم رفت.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: درباره منتفی شدن انتقالم به میلان نمی‌توانم صحبت کنم.

طارمی تصریح کرد: تمرکزمان را باید روی بازی‌ها بگذاریم و همه پشت هم دست در دست هم برای قهرمانی تلاش کنیم.

وی درباره صحبت‌های نژادپرستانه مدیر اسپورتینگ لیسبون، گفت: حرف‌هایی که او بر زبان آورد فقط برای من نبود و به ملت من مربوط می‌شد. فدراسیون از من پرسید آیا می‌خواهی علیه آنها بیانیه بدهیم که جواب دادم برای من فرقی نمی‌کند چرا که کار خودم را انجام می‌دهم. این توهین نزادپرستانه علیه مردم ایران بود و فقط به مهدی طارمی اختصاص نداشت.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: سردار آزمون مهاجم بزرگی است و حضورش می‌تواند به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند، به امید خدا او از اردوی بعدی اضافه می‌شود./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده