دستگیری ۲ زن کلاهبردار با ۱۰۳ سکه تقلبی در مشهد-راهبرد معاصر

دستگیری ۲ زن کلاهبردار با ۱۰۳ سکه تقلبی در مشهد

۲ زن کلاهبردار بعد از اینکه نیمی از سکه‌های تقلبی خود را در تهران به فروش رساندند و برای فروش ۱۰۳ سکه تقلبی طلا عازم مشهد شدند، اما در این شهر به دام پلیس افتادند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 18
کد خبر: ۲۰۴۵۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ ماموران پاسگاه انتظامی «فردوسی» با استفاده از منابع اطلاعاتی خود متوجه شدند که ۲ زن کلاهبردار قصد دارند، انتقال محموله سکه‌های تقلبی خود را از استان‌های مرکزی به شهر مشهد منتقل کرده و در آنجا به فروش برسانند. این دو زن با استفاده اتوبوس‌های مسافربری سکه‌ها خود را جابه‌جا می‌کردند.

تیم تجسس پاسگاه فردوسی پس از چند شبانه روز عملیات پلیسی و کمین در پایانه مسافربری امام رضا (ع)، به محض ورود این ۲ زن کلاهبردار ۳۲ و ۳۷ ساله در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: با دریافت خبر انتقال محموله سکه تقلبی توسط ۲ زن کلاهبردار به مشهد، با هماهنگی مقام قضائی ماموران کلانتری بانوان در پایانه مسافربری امام رضا (ع) آماده باش بودند که به محض ورود این افراد بلافاصله دستگیر شدند.

او افزود: در بازرسی از این ۲ متهم تعداد ۱۰۳ سکه تقلبی غیربانکی یک گرمی که به طرز ماهرانه‌ای، داخل کوله پشتی جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این افراد ۱۵۰ سکه تقلبی غیربانکی را شهر تهران فروخته بودند و درصدد توزیع سکه‌های تقلبی در مشهد بودند که در دام اطلاعاتی پلیس مشهد گرفتار شدند. متهمان پس از طی مراحل قانونی با صدور حکمی روانه زندان شدند. / حادثه ۲۴

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده