یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری و شهادت ۲ فلسطینی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری و شهادت ۲ فلسطینی

نظامیان صهیونیست با شمار زیاد، امروز صبح به اردوگاهی در شمال کرانه باختری حمله ور شده و ضمن نابودی زیرساخت‌های این اردوگاه، دو جوان فلسطینی را هم به شهادت رساندند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 24
کد خبر: ۲۰۵۳۵۱

به گزارش راهبرد معاصر، نظامیان صهیونیست امروز یورش گسترده به اردوگاه نور شمس داشته و با بولدوزر به جان زیرساختهای این اردوگاه افتادند و تک تیراندازان صهیونیست بر بالای بام منازل مستقر شدند. بولدوزرهای رژیم صهیونیستی خیابان اصلی اردوگاه را کندند و ویرانی زیادی به بار آوردند.

 

بر اثر حمله امروز یکشنبه ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۳ به اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم در شمال کرانه باختری، دو فلسطینی شهید شدند.

 

منابع بیمارستانی اعلام کردند که فرحان ابوعلی جبعاوی ۲۱ ساله در جریان یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه شهید شده است. وی از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و به بیمارستان طولکرم منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

 

همچنین عبدالرحیمن سلیمان ابودعش ۳۲ ساله در جریان حمله صهیونیست‌ها به شهادت رسید. او نیز از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد اما به علت جراحت شدید به شهادت رسید.

 

از سوی دیگر گردان‌های قسام در طولکرم اعلام کرد: رزمندگان ما به همراه دیگر گروههای مقاومت با نظامیان صهیونیست در چندین محور در اردوگاه نور شمس درگیر شدند. این در جریان یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه و محاصره آن رخ داد.

 

همزمان منابع فلسطینی گزارش دادد که مبارزان فلسطینی با بمب‌های دست ساز به نظامیان صهیونیست حمله ور شدند. بر اثر مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی، یک بولدوزر رژیم صهیونیستی در اردوگاه نور شمس از کار افتاد.

 

این درحالی است که پیش از این منابع فلسطینی با اشاره به زخمی شدن یک فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به ممانعت نظامیان صهیونیست از ورود آمبولانس برای انتقال مجروحان فلسطینی خبر دادند.

 

منابع فلسطینی به درگیری با نظامیان صهیونیست در شهرک بیت سیرا در غرب رام الله هم اشاره کردند. نظامیان صهیونیست به دانشگاه پرزیت در شمال رام الله هم حمله کردند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده