اضافه شدن ۴ دستگاه «متروباس» به چرخه خدمات رسانی تهران-راهبرد معاصر
بیمار ایدزی با مصرف دارو، هم می‌تواند ازدواج کند و هم بچه‌دار شود «ایلان ماسک» تصویر ماهواره‌بر ایرانی را منتشر کرد + عکس جزییات غربالگری سلامت روان دانش‌آموزان متوسطه بارش برف و باران از روز یکشنبه آغاز می‌شود راز خشک شدن ۷۰ درصدی دریای مدیترانه! انتقاد پلیس از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی: قرار بود برق چراغ‌های ۳۰ تقاطع قطع نشود، اما خبری نشد وضعیت آب و هوا، امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ / آغاز بارش‌ها از دوشنبه با ورود سامانه جدید تاریخ برگزاری کنکور مشخص شد: نوبت اول؛ ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت، نوبت دوم؛ ۵ و ۶ تیر وزیر علوم: در این چند سال اخیر، ۲۵ درصد از اساتید مهاجرت کرده‌اند؛ این عدد نگران کننده‌ای است کشف محموله‌های بزرگ موادمخدر صنعتی در مرز‌های ایران و افغانستان پرونده سهمیه‌های کنکور در مسیر اصلاح/ اختصاص سهمیه به مدارس دولتی و دهک‌های پایین پلیس راه: آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد | جاده چالوس همچنان بسته است هواشناسی: وزش باد شدید، کیفیت هوای تهران را بهبود می‌بخشد متلاشی شدن باند ۶ نفره گروگان‌گیر / رهایی گروگان اتفاق هولناک در بیمارستان؛ به جای پای راست، پای چپ را قطع کردند

اضافه شدن ۴ دستگاه «متروباس» به چرخه خدمات رسانی تهران

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: چهار دستگاه «متروباس» پس از شش سال توقف به چرخه خدمات رسانی اضافه می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 25
کد خبر: ۲۰۵۵۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ احسان تقدسی با اشاره به اینکه این اتوبوس‌ها از سال ۹۶ به دلیل نواقص فنی متعدد متوقف شده بودند و به هر دلیل در میان مدیران آن زمان مدیریت شهری هم انگیزه‌ای برای راه اندازی آن‌ها نبود، اظهار کرد: اکنون با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان موجود برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان با تأکید مدیر عامل شرکت، بازسازی و اورهال آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون دو دستگاه از این اتوبوس‌ها به صورت آزمایشی در خط ۲ اتوبوس‌های تندرو حد فاصل پایانه خاوران به پایانه آزادی فعال شدند تا نقاط ضعف آن‌ها برطرف شوند و ان شاءالله تا پایان مهر ماه دو دستگاه دیگر اتوبوس‌ها هم به ظرفیت حمل و نقلی شهر تهران افزوده خواهد شد.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه این اتوبوس‌ها هیبریدی هستند، ادامه داد: اتوبوس‌های متروباس (سه کابین) ۲۵ متر طول دارند که امکان جابجایی بالغ بر ۲۰۰ مسافر را در خطوط دارند.

تقدسی درباره انتقادات برخی رسانه‌ها از عملکرد «متروباس ها» گفت: مدعی کار بی عیب و نقص نیستیم، ولی در دوره فعلی مدیریت شهری بنا بر کار تخصصی و خدمت شبانه روزی به مردم است.

وی گفت: راه اندازی متروباس‌ها هنر همکاران بنده در شرکت واحد است و برخی رسانه‌های منتقد به جای پاسخ دادن درباره اینکه چرا به دنبال راه اندازی این متروباس‌ها در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ از برخی ایرادات طبیعی بعد از راه اندازی این‌ها انتقاد می‌کنند که اتفاقا انتقادات فنی هم نیست و عوامانه است.

سخنگوی شرکت واحد با بیان اینکه در حوزه شرکت واحد بزرگترین قرارداد‌های خرید اتوبوس که در تاریخ بلدیه بی سابقه بوده با هدف سهولت تردد مردم عزیزمان با تولیدکنندگان داخلی بسته شده است، گفت: انگیزه بالایی در مجموعه شرکت واحد برای خدمات رسانی به مردم و رفع ایرادات و نواقص وجود دارد و با آغوشی باز پذیرای انتقادات هستیم، ولی انصاف باید داد که برخی رسانه‌ها حاضر به پوشش و انتشار حتی یک خبر خوش از مجموعه مدیریت شهری و مجموعه شرکت واحد نیستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، تقدسی گفت: برنامه ریزی خدمات رسانی به مردم عزیز تهران برای فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از اوایل تابستان انجام شد و اتفاقات بسیار خوبی هم در حوزه نوسازی و بازسازی اتوبوس‌ها افتاده که بخشی از آن همچنان در حال تکمیل است. / ایسنا

ارسال نظر
آخرین اخبار