توقیف ۵ شناور و محموله بزرگ کالای ممنوعه در آب‌های بندرعباس معتمدیان: برخی مدارس استان تهران سه شیفته هستند علت مرگ جوان ایرانی در آفریقای جنوبی چه بود؟ ماجرای همه‌گیری ویروس جدید در قم چیست؟ / توضیحات دانشگاه علوم پزشکی پیدا شدن ۷۴ جسد در مخزن سد کرج حقیقت داشت؟ نحوه مراحل گزینش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ماجرای فوت دانشجوی دانشگاه شیراز در خوابگاه چه بود؟ رأی محکومیت شبنم نعمت زاده به ۲۰ سال حبس نقض شده است تغییرات در دریافتی معلمان؛ شمول کسور بازنشستگی فرهنگیان اعلام شد نحوه فعالیت مدارس خوزستان اعلام شد هشدار هواشناسی به این مناطق تهران / پیش بینی وضعیت جوی ۲۶ آبان ۱۴۰۴ ماجرای صدور کارت‌های صلیب سرخ، کهنه سربازان، معیشت و غرامت برای آزادگان چیست؟ تونل توحید ساعاتی دیگر مسدود می‌شود ۳۰۳ هزار سایت قمار مسدود شدند استانداری تهران: خروج بیش از ۴۷۰ هزار نفر از اتباع غیر مجاز از ایران، موجب آزادسازی ۳ هزار کلاس درس شده بزرگ‌ترین محموله مخدر شیشه در جنوب شرق کشور زمین گیر شد

اضافه شدن ۴ دستگاه «متروباس» به چرخه خدمات رسانی تهران

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: چهار دستگاه «متروباس» پس از شش سال توقف به چرخه خدمات رسانی اضافه می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 25
کد خبر: ۲۰۵۵۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ احسان تقدسی با اشاره به اینکه این اتوبوس‌ها از سال ۹۶ به دلیل نواقص فنی متعدد متوقف شده بودند و به هر دلیل در میان مدیران آن زمان مدیریت شهری هم انگیزه‌ای برای راه اندازی آن‌ها نبود، اظهار کرد: اکنون با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان موجود برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان با تأکید مدیر عامل شرکت، بازسازی و اورهال آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون دو دستگاه از این اتوبوس‌ها به صورت آزمایشی در خط ۲ اتوبوس‌های تندرو حد فاصل پایانه خاوران به پایانه آزادی فعال شدند تا نقاط ضعف آن‌ها برطرف شوند و ان شاءالله تا پایان مهر ماه دو دستگاه دیگر اتوبوس‌ها هم به ظرفیت حمل و نقلی شهر تهران افزوده خواهد شد.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه این اتوبوس‌ها هیبریدی هستند، ادامه داد: اتوبوس‌های متروباس (سه کابین) ۲۵ متر طول دارند که امکان جابجایی بالغ بر ۲۰۰ مسافر را در خطوط دارند.

تقدسی درباره انتقادات برخی رسانه‌ها از عملکرد «متروباس ها» گفت: مدعی کار بی عیب و نقص نیستیم، ولی در دوره فعلی مدیریت شهری بنا بر کار تخصصی و خدمت شبانه روزی به مردم است.

وی گفت: راه اندازی متروباس‌ها هنر همکاران بنده در شرکت واحد است و برخی رسانه‌های منتقد به جای پاسخ دادن درباره اینکه چرا به دنبال راه اندازی این متروباس‌ها در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ از برخی ایرادات طبیعی بعد از راه اندازی این‌ها انتقاد می‌کنند که اتفاقا انتقادات فنی هم نیست و عوامانه است.

سخنگوی شرکت واحد با بیان اینکه در حوزه شرکت واحد بزرگترین قرارداد‌های خرید اتوبوس که در تاریخ بلدیه بی سابقه بوده با هدف سهولت تردد مردم عزیزمان با تولیدکنندگان داخلی بسته شده است، گفت: انگیزه بالایی در مجموعه شرکت واحد برای خدمات رسانی به مردم و رفع ایرادات و نواقص وجود دارد و با آغوشی باز پذیرای انتقادات هستیم، ولی انصاف باید داد که برخی رسانه‌ها حاضر به پوشش و انتشار حتی یک خبر خوش از مجموعه مدیریت شهری و مجموعه شرکت واحد نیستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، تقدسی گفت: برنامه ریزی خدمات رسانی به مردم عزیز تهران برای فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از اوایل تابستان انجام شد و اتفاقات بسیار خوبی هم در حوزه نوسازی و بازسازی اتوبوس‌ها افتاده که بخشی از آن همچنان در حال تکمیل است. / ایسنا

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار