بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا

وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث سهمیه سوخت نمی‌گیرند

وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث سهمیه سوخت نمی‌گیرند بر اساس قانون بیمه اجباری، ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت موظف است تا از تخصیص سهمیه به وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث جلوگیری کند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 08
کد خبر: ۲۰۷۴۳۴

به گزارش راهبرد معاصر،  عزیزی معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور در گفتگو با رادیو اقتصاد اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی سازمان بیمه، شرکت ملی فرآورده های نفتی، پلیس راهور و دیگر دستگاه ها کارگروه راهبری اجرای ماده 48 قانون بیمه شخص ثالث در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با نمایندگان دستگاه های مرتبط تشکیل و در مرحله اول مصوب شد خودروهای نفت و گاز سوز مشمول قانون در 3 مرحله اطلاع رسانی و رصد شوند.

 

عزیزی افزود: تا بحال 40 هزار خودرو نفت گاز سوز فاقد بیمه شناسایی شد که طبق فرایندی در یکماهه اول به دارندگان خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث، بهنگام سوختگیری پیغام "هشدار بیمه" ارسال می شود که همزمان سازمان راهداری، حمل و نقل جاده ای و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز پیامک هایی به این گروه ارسال می کنند.

وی ادامه داد: اگر دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث اقدام به تمدید بیمه نامه خود در یکماه نکنند، وارد لیست خاکستری شده و به هنگام سوختگیری در ماه دوم پیغام" خطا بیمه" را دریافت خواهند کرد که به منزله غیرفعال شدن کارت سوخت شان است.

 

معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور با اشاره به رشد 30درصدی جامعه هدف برای تمدید بیمه بیان داشت: از 40 هزار خودرو طی یک ماه گذشته 12 هزار خودرو نسبت به تمدید بیمه خود اقدام کردند که از لیست هشدار خارج شده اند و انتظار می رود این روند افزایش یابد.

 

عزیزی هدف اصلی اجرای قانون را الزام به دریافت بیمه نامه شخص ثالث برای افزایش امنیت حوزه حمل و نقل دانست و تصریح کرد: توصیه ما به رانندگان خودروهای وسایل سنگین دقت در تمدید بیمه نامه هاست تا از منافع بیمه در جبران خسارات بهره مند شوند./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار