نماینده ولی فقیه در سپاه: مبارزه با فساد سیاسی‌ نیست-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه: مبارزه با فساد سیاسی‌ نیست

نماینده ولی فقیه در سپاه ‌گفت: قطعاً هدف مبارزه با فساد نه تنها سیاسی بازی نیست بلکه رضای خدا مدنظر است و به زودی همه خواهند دید که قوه قضائیه و شخص آقای رئیسی چگونه نسبت به برخورد و مبارزه با فساد مصمم است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 31
کد خبر: ۲۰۷۸۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی پیرامون عملکرد قوه قضائیه و شبهاتی مبنی بر برخورد سیاسی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با مفسدان که از سوی رسانه‌های معاند مطرح می‌شود، اظهار داشت: این حرف کاملاً کم لطفی به شخص آقای رئیسی است.

 

وی افزود: من با اطلاع عرض می‌کنم آقای رئیسی اذعان کردند در زمینه مقابله با فساد هم دولت با ما همراه است و هم مجلس و امروز باید تلاش کنیم فساد را ریشه‌کن کنیم و اینکه فلان مفسد مرتبط به مجلس یا دولت است ارتباطی با نیت اصلی مبارزه با مفسدین ندارد و همه باید تلاش کنند فساد ریشه‌کن شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: قطعاً هدف مبارزه با فساد نه تنها سیاسی بازی نیست بلکه رضای خدا مدنظر است.

 

وی ادامه داد: آقای رئیسی در جهت مبارزه با فساد محکم ایستاده و این صحبت‌ها صرفاً شوخی است و به زودی همه خواهند دید که قوه قضائیه و شخص آقای رئیسی نسبت به برخورد و مبارزه با فساد چگونه مصمم هستند.

 

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار