آژیر قرمز کاذب یک میلیون صهیونیست را جان به لب کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

آژیر قرمز کاذب یک میلیون صهیونیست را جان به لب کرد

صهیونیست‌ها همچنان در حال مواجه شدن با غافلگیری‌های مختلف هستند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۴ - ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 12
کد خبر: ۲۰۸۰۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ پایگاه خبری وای نت در گزارشی با اشاره به هشدار کاذب در مورد حمله پهپادی به شمال فلسطین اشغالی آن را اقدامی شوک آور به صهیونیست‌ها توصیف کرد که در ادامه کابوس‌های مستمر آن‌ها قرار می‌گیرد.

این رسانه عبری زبان در رابطه با حال و روز صهیونیست‌ها نوشت: بعد از اعلام وضعیت قرمز موجی از وحشت تمام (فلسطین اشغالی) را در بر گرفت، بعد از این هشدار کاذب که از سوی فرماندهی جبهه داخلی صادر شد، همه در وضعیت شوک و هستریکی قرار گرفتند.

این رسانه که پای صحبت شماری از صهیونیست‌های ساکن مناطق شمالی فلسطین اشغالی نشسته به نقل از یکی از ساکنان مناطق شمالی هم در این رابطه گفت: ما احساس کردیم که همگی در یک کابوس مستمر قرار گرفتیم.

گفتنی است صهیونیست‌ها که نمی‌خواهند رخنه به سامانه فرماندهی جبهه داخلی خود را رسانه‌ای کنند، ادعا می‌کنند، اشتباهی انسانی باعث بروز این حادثه شده است. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار