درخواست حماس از کشور‌های اسلامی و نهاد‌های بین المللی برای کمک به غزه-راهبرد معاصر

درخواست حماس از کشور‌های اسلامی و نهاد‌های بین المللی برای کمک به غزه

جنبش حماس از کشور‌های اسلامی و نهاد‌های بین المللی خواست به مردم آسیب دیده نوار غزه کمک کنند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۴ - ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 12
کد خبر: ۲۰۸۱۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از موج حمایت گسترده تسلیحاتی و نظامی کشور‌های غربی از جمله آمریکا از رژیم صهیونیستی برای حمله به نوار غزه، اکنون مقامات فلسطینی چشم به حمایت سازمان‌های بین المللی و کشور‌های عربی – اسلامی منطقه دوخته اند.

به گزارش تله تریدر، جنبش حماس امروز (چهارشنبه) خواستار حضور سازمان‌های بین المللی در نوار غزه به منظور کاهش بحران انسانی ناشی از حمله رژیم صهیونیستی به این منطقه شده است. تاکنون بیش از یک هزار نفر در حملات این رژیم به غزه شهید و ۲۶۰ هزار تن نیز از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.

حماس در کانال تلگرامی خود همچنین از تمامی کشور‌های عربی و اسلامی، اتحادیه عرب، سازمان همکاری‌های اسلامی، و سازمان‌های بین المللی خواسته است بخاطر عقاید، ملیت، اخلاق، و انسانیت اقدام به تامین نیاز‌های مردم غزه از جمله تامین تجهیزات سنگین، سوخت، اقلام پزشکی، و مواد غذایی به منظور نجات افراد زخمی زیرآوار مانده کنند.

جنبش حماس همچنین از این نهاد‌ها و کشور‌ها خواست با اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی، این رژیم را مجاب به بازگشایی مرز‌ها برای ورود دارو، غذا، سوخت، و آب مورد نیاز به غزه کنند.

مقامات صهیونیست طی روز‌های اخیر آشکارا و برخلاف منشور حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرده اند غزه را در محاصره کامل قرار داده و اجازه ورود غذا، آب و اقلام بشردوستانه را به این منطقه نخواهند داد. /باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده