دفتر نتانیاهو توافق برای آتش‌بس در غزه را تکذیب کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

دفتر نتانیاهو توافق برای آتش‌بس در غزه را تکذیب کرد

در حالی که رسانه های عبری ساعتی پیش از موافقت تل آویو با آتش بس موقت در غزه خبر داده بودند، دفتر نتانیاهو این مساله را تکذیب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 16
کد خبر: ۲۰۸۷۲۳

به گزارش راهبرد معاصر، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزارش داد: در زمینه آتش بس در غزه و ورود کمک های انسانی به نوار غزه در مقابل خارج شدن اتباع خارجی از این منطقه، هیچ گونه توافقی انجام نشده است.

 

پیش از این منابع خبری از توافق آمریکا و رژیم صهیونیستی و مصر برای برقراری آتش بس انسانی ۵ ساعته برای ورود کمک های انسانی به نوار غزه از طریق گذرگاه رفح و خروج اتباع خارجی از این منطقه خبر داده بودند.

 

المیادین نیز گزارش داد که گذرگاه رفح (در مرز نوار غزه و مصر) تاکنون باز نشده و رسانه‌های عبری از اختلافات میان تل آویو و واشنگتن در این باره سخن می‌گویند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار