آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی-راهبرد معاصر

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی

آیین افتتاح طرح توزیع شیر رایگان، امروز در شهرستان‌‍‌های استان تهران برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 18
کد خبر: ۲۰۹۱۴۲

به گزارش راهبرد معاصر، آیین افتتاح طرح توزیع شیر رایگان در مدرسه شهید امیر کمندی ناحیه دو بهارستان برگزار شد و به‌زودی توزیع شیر بین همه مدارس ابتدایی آغاز می‌شود.

 

قرار است از امسال دو نوبت شیر رایگان در مدارس ابتدایی سراسر کشور توزیع شود که حدود ۹ میلیون دانش‌آموز را در بر می‌گیرد.

 

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این مراسم، اظهار کرد: ای کاش می‌توانستیم با همان شور و هیجان روزهای پیش، برنامه امروز را برگزار کنیم، اما با اتفاق هولناک شب گذشته در فلسطین اشغالی برای هم‌سن‌و‌سالان شما، روح ما مکدر شد و امیدواریم که به برکت خون شهدا در فلسطین و در جای جای جهان، شاهد اتفاقات خوب برای مسلمانان در همه جای دنیا باشیم.

 

وی ادامه داد: با عنایت رئیس‌جمهور کمتر از یک ماه پیش این مدرسه افتتاح شد و در ادامه خدمات دولت سیزدهم، ان‌شاءالله از این پس توزیع شیر بین دانش‌آموزان را داشته باشیم.

 

طرح توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی در حالی از امروز آغاز شد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۲۶ مهر، بندهای الحاقی (۵) و (۶) ماده ۷۱ لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف به اجرای توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی کردند.

 

در بند الحاقی (۵) آمده است: دولت مکلف است طرح تغذیه با شیر رایگان را در مدارس ابتدایی دولتی اجرایی نماید./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده