قاضی‌زاده: وقت اقدام عملی کشورهای مسلمان علیه صهیونیست‌هاست-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

قاضی‌زاده: وقت اقدام عملی کشورهای مسلمان علیه صهیونیست‌هاست

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در بمباران یک بیمارستان در غزه گفت: همانطور که حزب الله هم تاکید کرد زمان بیانیه دادن گذشته و الان وقت اقدام عملی است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۲ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 19
کد خبر: ۲۰۹۳۱۶

به گزارش راهبرد معاصر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در واکنش به جنایت صهیونیست ها در بمباران یکی از بیمارستان‌های غزه گفت: این اقدام هرچند اولین جنایت از این دست نبود ولی در عصر معاصر ابعاد گسترده ای پیدا کرد که نشاندهنده خویِ حیوان صفتانه این رژیم است.

 

وی افزود: همانطور که حزب الله هم تاکید کرد زمان بیانیه دادن گذشته است؛ امت اسلام و دولت های اسلامی باید به پا خیزند و در برابر رژیمی که سرتاپا جنایت و ترور است و هیچ کشوری از دست او در امان نیست اقدامی انجام دهند. در ایران نیز گروه های تروریستی و افراد به استخدام درآمده موساد ترور انجام دادند.

 

رئیس بنیاد شهید تصریح کرد: الان وقت اقدام عملی است و همه ملت های مسلمان و آزاد این مطالبه را دارند، امیدورام همه کشورهای مسلمان و خط مقدم مقاومت دست به دست هم دهند و بساط این رژیم کودک کش را برچینند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار