حاجی میرزایی از نفوذ در دولت برای پیگیری مطالبات فرهنگیان استفاده کند-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

حاجی میرزایی از نفوذ در دولت برای پیگیری مطالبات فرهنگیان استفاده کند

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزرای پیشنهادی گزینه‌های خوبی هستند، گفت: آقای حاجی میرزایی به دلیل نفوذ در دولت می‌تواند در پیگیری مطالبات فرهنگیان اثرگذار باشد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 01
کد خبر: ۲۰۹۷۶

به گزارش راهبرد معاصر ، شمس الله شریعت‌نژاد نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی ، درباره ارزیابی خود از وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اظهارداشت: اخبار و اطلاعات من مؤید این است که وزرای پیشنهادی، گزینه‌های خوبی هستند.

 

وی در زمینه تصدی مونسان گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: عملکرد گذشته آقای مونسان در حوزه گردشگری در منطقه ما خوب بود و به نوعی فعال‌تر از بقیه بودند.

 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره حاجی‌میرزایی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش نیز اظهارداشت: آقای حاجی میرزایی هم به دلیل اینکه در دولت نفوذ دارد می‌تواند در بخش مطالبات فرهنگیان اثرگذار باشد، ضمن اینکه آقای حسینی سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش هم وی را تأئید می‌کند و نشان می‌دهد که گزینه مناسبی است.

 

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتظار ما در این مدتی که از دولت باقیمانده این است که گزینه‌ای را پیشنهاد دهد که مسلط به حوزه آموزش و پرورش باشد و به نوعی صفرکیلومتر نباشد که بخواهد از صفر شروع کند چون فرصتی ندارد و امیدوارم گزینه‌های پیشنهادی نیروهای مؤثری برای این دو وزارتخانه باشد.

 

شریعت‌نژاد در پایان در پاسخ به این سؤال که نظر شما نسبت به دو گزینه پیشنهادی چیست؟ اظهارداشت: نظر من فعلاً مثبت است، وزرا باید برنامه‌هایشان را ارائه دهند و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار