حمله موشکی مقاومت به «عسقلان»-راهبرد معاصر

حمله موشکی مقاومت به «عسقلان»

بمباران ۲ مسجد دیگر در نوار غزه توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی و حمله موشکی نیروهای مقاومت به عسقلان از جدیدترین اخبار مربوط به تحولات فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 23
کد خبر: ۲۰۹۹۰۰

به گزارش راهبرد معاصر، در جریان حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مسجد الایمان واقع در محله الصبره در شرق شهر غزه تعدادی از فلسطینی‌ها به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

 

وزارت کشور دولت فلسطین در غزه نیز اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجد النور المحمدی در محله شیخ رضوان واقع در شهر غزه را با خاک یکسان کردند.

 

روز گذشته رسانه‌های خبری گزارش دادند که رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکنون ۳۱ مسجد را به طور کامل تخریب کرده و در جریان این حملات ۱۰ مسجد دیگر نیز خسارت دیده است. همچنین کلیسای ارتدکس در غزه مورد حمله قرار گرفته و ۳ کلیسای دیگر نیز خسارت جزئی دیده‌اند.

 

رسانه‌های خبری گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تنها طی ۲۰ دقیقه هفت مرتبه بیت حانون واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

 

از سوی دیگر گردان‌های قسام اعلام کرد که در واکنش به بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه، عسقلان واقع در اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

 

همچنین آژیر خطر در عسقلان اشغالی و شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه به صدا درآمده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده