ریاض المالکی در شورای امنیت: صلح و امنیت با ویران کردن غزه به‌دست نمی‌آید-راهبرد معاصر

ریاض المالکی در شورای امنیت: صلح و امنیت با ویران کردن غزه به‌دست نمی‌آید

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در نشست شورای امنیت درباره تحولات اخیر در نوار غزه تصریح کرد: صلح و امنیت با ویران کردن غزه به‌دست نمی‌آید.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 24
کد خبر: ۲۱۰۱۹۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز سه شنبه در نشست شورای امنیت درباره تحولات اخیر در نوار غزه در سخنانی اعلام کرد: ناتوانی شورای امنیت سازمان ملل در کمک به حل بحران میان (رژیم) اسرائیل و (مقاومت فلسطین) حماس نابخشودنی است.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در این باره گفت: در ۲ هفته گذشته بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ فلسطینی کشته شده اند. صلح و امنیت با ویران کردن غزه و کشتن فرزندان آن یا مسلح کردن تروریست‌ها در کرانه باختری برای کشتن فلسطینی‌ها به دست نمی‌آید.

ر حالی که در جریان حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی نوار غزه تنها طی چند ساعت ۱۳۵ فلسطینی به شهادت رسیده اند فعالیت ۱۲ بیمارستان بزرگ از کل ۲۴ بیمارستان غزه متوقف شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه پیشتر آمار جدیدی از شهیدان حملات رژیم صهیونیستی به غزه ارائه داد. در جریان بمباران منزلی در شرق دیر البلح در غزه دو کودک شهید و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

همزمان وزارت بهداشت غزه آمار جدیدی از شهیدان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه منتشر کرد.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: اشغالگران مرتکب ۴۷ کشتار طی ساعات گذشته علیه خانواده‌های فلسطینی شده اند که بر اثر آن ۷۰۴ نفر به شهادت رسیده اند.

وی افزود: شمار شهیدان حملات اسرائیل به ۵ هزار ۷۹۱ نفر افزایش یافته است که دو هزار و ۳۶۰ نفر از آن‌ها را کودکان و ۱۲۹۲ نفر را زنان تشکیل می‌دهند. /اسپوتنیک

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده