هشدار دمشق به رژیم صهیونیستی نسبت به ادامه تجاوزاتش به سوریه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

هشدار دمشق به رژیم صهیونیستی نسبت به ادامه تجاوزاتش به سوریه

وزارت خارجه سوریه تجاوزات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان بی گناه را محکوم و اعلام کرد که «فاشیم اسرائیلی برای گسترش دامنه جنگ جهت تحقق رویا‌های بزرگ آن» تلاش می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 25
کد خبر: ۲۱۰۴۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: تجاوز جدید نشان می‌دهد طرفی که برای گسترش دامنه جنگ تلاش می‌کند؛ جنگی که همچنان غیرنظامیان بی گناه را هدف قرار می‌دهد، همان فاشیم اسرائیلی است که هدفی جز تحمیل «اسرائیل بزرگ» و از بین بردن هرگونه تلاش یبن المللی برای پایان دادن به اشغالگری صهیونیستی در اراضی عربی اشغال شده ندارد.

در این بیانیه آمده است: سوریه بار‌ها به اسرائیل نسبت به سرانجام ادامه تجاوزاتش هشدار داده است. اسرائیل و همپیمانانش در غرب مسئول تهدید امنیت و صلح منطقه‌ای و بین المللی هستند.

پیشتر یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که یک موشک اسرائیلی از دریای مدیترانه بامداد امروز چهارشنبه فرودگاه حلب را هدف قرار داد.

همچنین یک منبع نظامی سوری به سانا گفت که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست به تجاوز هوایی از جولان زدند و تعدادی از پایگاه‌های نظامی را در حومه درعا هدف قرار دادند که به کشته شدن هشت سرباز سوری و زخمی شدن هفت تن دیگر انجامید. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده