نتانیاهو: به زودی آماده حمله زمینی خواهیم شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

نتانیاهو: به زودی آماده حمله زمینی خواهیم شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه «به زودی آماده حمله زمینی خواهیم شد»، گفت: «زمان حمله زمینی به غزه را با رئیس ستاد کل ارتش تعیین کردم».
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 25
کد خبر: ۲۱۰۴۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که «وقتی وارد غزه شویم، با حماس تسویه حساب خواهیم کرد».

وی با بیان اینکه «زمان حمله زمینی به غزه را با رئیس ستاد کل ارتش تعیین کردم»، تصریح کرد: «منتظر رسیدن زمان مناسب برای آغاز حمله زمینی به غزه هستیم».

نتانیاهو ادامه داد: «همه باید در مقابل شکست امنیتی در شهرک‌های اطراف غزه پاسخگو باشند، حتی من، اما بعد از اتمام جنگ».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست مفتضحانه خود در برابر مقاومت فلسطین گفت: «اعضای حماس در داخل و خارج نوار غزه در تیررس هستند. دیگر در اینجا چیزی به اسم حماس باقی نخواهد ماند».

نتانیاهو در رابطه با تدوام جنایت‌ها علیه مردم فلسطین اضافه کرد، «این تازه آغاز راه است، آماده حمله زمینی به غزه می‌شویم، اما فعلا در مورد زمان و چرایی آن چیزی نمی‌گویم». / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار