ناتوانی شورای امنیت و تداوم جنایات صهیونیست‌ها علیه غزه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ناتوانی شورای امنیت و تداوم جنایات صهیونیست‌ها علیه غزه

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه با سوءاستفاده از ناتوانی شورای امنیت در تصویب قطعنامه‌ای در حمایت از نوار غزه، به حملات علیه این منطقه ادامه داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 26
کد خبر: ۲۱۰۴۴۴

به گزارش راهبرد معاصر، در سایه ناتوانی مکرر شورای امنیت برای تصویب قطعنامه‌ای در محکومیت و توقف حملات وحشیانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، اشغالگران همچنان به کشتار فلسطینی‌ها ادامه می‌دهند.

 

خبرنگار شبکه «المیادین» بامداد پنجشنبه گزارش داد که طی دقایق اخیر، شمال نوار غزه هدف حملات شدید جنگنده‌های صهیونیستی قرار گرفته است.

 

شبکه «الجزیره» نیز خبر داد که ارتش رژیم تروریست صهیونیستی به اهدافی در شهر «دیرالبلح» واقع در مرکز نوار غزه حمله کرده است.

 

خبرگزاری «شهاب» نیز نوشت که خانه‌ای در مجاورت بیمارستان شهدای الاقصی در نوار غزه، هدف حملات غیرانسانی صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

 

همچنین بر اثر حمله جنایتکارانه اشغالگران به یک شهرک مسکونی در منطقه «الزوایده» در مرکز نوار غزه، چند فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی دیگر مجروح شدند.

 

دقایقی بعد المیادین گزارش داد که گردان‌های «شهید ابو علی مصطفی» اعلام کرده که شهرک «بئیری» را در پاسخ به حملات امشب صهیونیست‌ها، هدف حمله موشکی قرار داده است.

 

شامگاه چهارشنبه بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شکست در خنثی‌سازی عملیات «طوفان الاقصی»، مدعی شد نیروهای این رژیم برای حمله زمینی به نوار غزه آماده می‌شوند.

 

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

 

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری بیش از ۵۵۰۰ هزار شهید و بیش از ۱۵ هزار مجروح رسیده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار