ادامه حملات صهیونیست‌ها به غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ادامه حملات صهیونیست‌ها به غزه

ارتش رژیم صهیونیستی در بیست و یکمین روز از حملات هوایی خود علیه نوار غزه، علاوه بر هدف قرار دادن منازل مسکونی، دو مسجد را بمباران کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 27
کد خبر: ۲۱۰۵۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ منابع پزشکی فلسطینی صبح امروز، ۲۷ اکتبر گزارش دادند که دو مسجد هدف جنگنده‌های رژیم اشغالگر قرار گرفته و طی حملات سحرگاه صهیونیست‌ها به خان‌یونس در جنوب نوار غزه ۱۵ فلسطینی شهید شده‌اند.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، حملات امروز صبح جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خان یونس، منجر به شهادت «ایاد ابو ناموس» خبرنگار فلسطینی و مادرش شده است.

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که در حملات جدید نظامیان اشغالگر، دو مسجد و تعدادی از خانه‌های مجاورشان در اردوگاه شاطی در غرب غزه ویران شدند.

خبرنگار الجزیره درباره جزئیات دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی در بیست و یکمین روز جنگ غزه، گزارش داد: بر اثر بمباران خانه‌ای در اردوگاه جبالیادر شمال نوار غزه توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی تعدادی فلسطینی شهید و مجروح شدند. دو کشاورز فلسطینی هم در بمباران اشغالگران که خودروی آن‌ها را در شرق دیرالبلح در مرکز نوار غزه مورد هدف قرار داد، شهید شدند.

وزارت کشور در نوار غزه اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجد الابیض را بمباران کردند تا تعداد مساجدی که از آغاز حملات اشغالگران در حدود ۳ هفته پیش مورد هدف قرار گرفتند، به بیش از ۴۰ مسجد برسد.

تیم‌های دفاع مدنی در محله «الیرموک» واقع در مرکز نوار غزه به تلاش برای پیدا کردن اجساد قربانیان بمباران هوایی صهیونیست‌ها که یک ساختمان ۷ طبقه و منازل مسکونی اطرافش را کاملاً با خاک یکسان کرد، ادامه می‌دهند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار