تداوم حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت به اراضی اشغالی-راهبرد معاصر

تداوم حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت به اراضی اشغالی

مقاومت فلسطین با استفاده از خمپاره سنگین و موشک اراضی اشغالی را برای چندمین بار طی روز جاری هدف قرار داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 26
کد خبر: ۲۱۰۴۹۶

به گزارش راهبرد معاصر، گروه‌های مقاومت فلسطین برای چندمین بار طی روز جاری اراضی اشغالی را موشک‌باران کردند و برخی مناطق را نیز با خمپاره سنگین هدف قرار دادند.

 

گردان‌های ابومصطفی اعلام کردند که در واکنش به جنایات اشغالگران صهیونیست شهرک صهیونیستی «مفلاسیم» را موشک‌باران کرده‌اند.

 

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز از حمله خمپاره‌ای به موضع «العین الثالثه» ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند. همچنین قسام شهرک‌های صهیونیستی «اشدود» و «عسقلان» را نیز موشک‌باران کرد.

 

از سوی دیگر گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کردند که شهرک صهیونیستی «ریعیم» در اطراف نوار غزه را با موشک هدف قرار داده‌اند. همچنین گردان‌های قدس از حمله خمپاره‌ای به شهرک صهیونیستی «ایرز» خبر دادند.

 

منابع خبری گزارش دادند که آژیرهای هشدار در اشدود، عسقلان، نتیفوت، زیکیم، اطراف نوار غزه، نقب غربی و مناطق جنوبی اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

 

پیش از این نیز گردان‌های قسام اعلام کردند که موضع نظامی «مارس» و شهرک صهیونیستی «کیبوتس نیریم» در اطراف نوار غزه را با خمپاره سنگین هدف قرار داده‌اند. گردان‌های قدس نیز اعلام کردند که منطقه کرم ابو سالم را با موشک و خمپاره سنگین مورد حمله قرار داده‌اند.

 

پیش از آن نیز گردان‌های قسام اعلام کردند که در واکنش به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی، تل‌آویو را موشک‌باران کرده‌اند. صبح امروز نیز گردان‌های قسام اعلام کردند که یکی از بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده