نتانیاهو: حملات علیه حماس متوقف نخواهد شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

نتانیاهو: حملات علیه حماس متوقف نخواهد شد

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در کنفرانس خبری با یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم با تاکید براینکه حملات علیه حماس متوقف نخواهد شد ادعا کرد که دعوت به آتش‌بس به معنای تسلیم شدن است و ما این کار را نخواهیم کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 30
کد خبر: ۲۱۱۱۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ نتانیاهو مدعی شد: (رژیم) اسرائیل آغازگر جنگ نبود، اما در آن پیروز خواهد شد و امروز یک نظامی زن اسرائیلی نزد حماس را آزاد کردیم.

وی با بیان اینکه حماس بیش از ۲۰۰ اسرائیلی را به اسارت گرفته و باید بدون هیچ شرطی آن‌ها را آزاد کند، گفت: این گروه باید به خاطر هدف قرار دادن غیرنظامیان پاسخگو باشد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: حماس باید به تاریخ ملحق شود و این هدف (رژیم) اسرائیل را متحد می‌سازد چرا که اگر در این جنگ پیروز نشویم، پیامد‌های ناگواری در انتظار ما خواهد بود.

نتانیاهو در ادامه با بیان اینکه تاکنون دو مرتبه با خانواده‌های اسرا دیدار کردم و با آن‌ها همدرد هستم، مدعی شد: دعوت به آتش‌بس یعنی تسلیم شدن و ما این کار را نخواهیم کرد و پیروز خواهیم شد.

وی همچنین در اظهاراتی سخیف ایران را محور شرارت خواند و ادعا کرد ایران تلاش می‌کند حماس را تأمین مالی کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت: متاسف هستیم که بعضی دوستان ما به طور قاطع حملات حماس را محکوم نکردند.

از سوی دیگر یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی افزود: هدف از عملیات زمینی، بازگرداندن اسرا و نابود کردن توانمندی‌های حماس است. حماس دو گزینه پیش روی خود دارد، یا مرگ یا تسلیم شدن و راه سومی ندارد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گفت: به هر تهدیدی از سمت شمال پاسخ می‌دهیم و هرکس ما را به سمت جنگ بکشاند، بهای سنگینی پرداخت می‌کند.

گالانت همچنین با بیان اینکه حماس افراد زیادی را به اسارت گرفته است، افزود: اولویت ما چگونگی پیروز شدن در جنگ و بازگرداندن اسرا است. آمریکا در جنگ علیه غزه در کنار ما است و از ما حمایت می‌کند. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار