برگزاری نشست شورای امنیت درباره غزه به درخواست امارات-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

برگزاری نشست شورای امنیت درباره غزه به درخواست امارات

نماینده امارات در سازمان ملل طی سخنرانی در جلسه شورای امنیت ضمن تکرار درخواست برای آتش‌بس فوری در نوار غزه، گفت که ۷۰ درصد از شهدای نوار غزه زن و کودک هستند نه اعضای حماس.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 31
کد خبر: ۲۱۱۱۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد بامداد سه‌شنبه گردهم آمده تا به درخواست نمایندگی امارات عربی متحده، جلسه‌ای اضطراری درباره وضعیت بحرانی نوار غزه و تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به این منطقه برگزار کنند.

 

نماینده امارات در سازمان ملل طی سخنرانی در این جلسه شورای امنیت گفت: «درخواست خود برای آتش‌بس فوری در غزه را تکرار می‌کنیم».

 

وی در واکنش به ادعای تل‌آویو درباره هدف حملات گسترده به نوار غزه مبنی بر نابودی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، تاکید کرد که ۷۰ درصد از شهدای نوار غزه زن و کودک هستند نه اعضای حماس.

 

این دیپلمات اماراتی درباره هشدار رژیم کودک‌کُش صهیونیستی برای تخلیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز اظهار داشت: «با توجه به اینکه ۱۱ هزار آواره در بیمارستان القدس حضور دارند، درخواست تخلیه آن با واقعیت همخوانی ندارد».

 

پیش از این نیز «محمد بن زاید» رئیس امارات عربی متحده با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم جعلی تل‌آویو به‌صورت تلفنی گفتگو و درباره تحولات منطقه پس از افزایش درگیری‌ها در فلسطین رایزنی کردند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده