دیپلمات فلسطینی: غزه اکنون جهنم روی زمین است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

دیپلمات فلسطینی: غزه اکنون جهنم روی زمین است

نماینده فلسطین در سازمان ملل بامداد سه‌شنبه طی سخنرانی در شورای امنیت گفت که هیچ جای امنیتی برای ساکنان نوار غزه وجود ندارد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 31
کد خبر: ۲۱۱۱۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، «ریاض منصور» نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل بامداد سه‌شنبه طی سخنرانی در جلسه شورای امنیت گفت که هیچ جای امنیتی برای ساکنان نوار غزه وجود ندارد.

 

منصور با بیان اینکه اکثر جمعیت غزه به دلیل حملات رژیم موقت صهیونیستی آواره شده‌اند، توضیح داد: «غزه اکنون جهنم روی زمین است».

 

وی با درخواست از شورای امنیت برای صدور قطعنامه‌ای جهت اعمال آتش‌بس در نوار غزه، اظهار داشت: «۳۵۰۰ کودک فلسطینی کشته شدند یعنی یک کودک فلسطینی در هر ۵ دقیقه. هزاران فلسطینی [مجروح] نیز در حال مرگ هستند».

 

این دیپلمات فلسطینی در ادامه پرسید: «آیا مردم فلسطین حق ندارند آزادانه زندگی کنند و از خود دفاع کنند؟ چرا برخی از اعضای شورای امنیت حق اسرائیل برای دفاع از خود را بدون اشاره به فلسطینی‌ها تایید می‌کنند؟»

 

اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد بامداد سه‌شنبه گردهم آمده تا به درخواست نمایندگی امارات عربی متحده، جلسه‌ای اضطراری درباره وضعیت بحرانی نوار غزه و تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به این منطقه برگزار کنند.

 

منابع فلسطینی بامداد سه‌شنبه گزارش دادند در پی ۲۳ روز حملات بی‌وقفه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۸۳۰۶ نفر به شهادت رسیده و ۲۱ هزار و ۴۸ تن نیز مجروح شدند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده