یورش شبانه نظامیان صهیونیست به نابلس-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

یورش شبانه نظامیان صهیونیست به نابلس

نظامیان رژیم صهیونیستی با تهدید به تخریب یک ساختمان در نزدیکی شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی ساکنان آن را وادار به تخلیه منازلشان کردند.
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۳ - ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 03
کد خبر: ۲۱۱۶۲۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ ویدئویی که شبکه خبری الجزیره در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده نشان می‌دهد نیرو‌های رژیم صهیونیستی در حال هدایت کردن گروهی از زنان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی به هنگام ترک منزلشان هستند.

الجزیره گزارش داده ساکنان یک ساختمان مسکونی در نزدیکی شهر نابلس مجبور به ترک خانه‌هایشان شده‌اند، زیرا نیرو‌های رژیم صهیونیستی تهدید کرده‌اند که ساختمان را منفجر خواهند کرد.

گزارش الجزیره همچنین حاکی است نظامیان رژیم صهیونیستی خانه دیگری را در نزدیکی اردوگاه جنین محاصره کرده و با تهدید ساکنان به انفجار ساختمان از آن‌ها خواستند آنجا را تخلیه کنند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد جمعه اقدام به انجام حملات جدید در کرانه باختری کردند. این حملات شبانه به یک اتفاق معمول در روز‌های گذشته تبدیل شده است.

روز گذشته هم رسانه‌های فلسطینی از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به یک شهرک فلسطینی‌نشین در غرب نابلس خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، شهرک‌نشینان صهیونیست، اراضی کشاورزی و دارایی‌های فلسطینی‌ها را در شهرک دیر شرف در غرب نابلس به آتش کشیدند. نظامیان اسرائیلی نیز از رسیدن خودرو‌های آتش‌نشانی برای اطفای حریق در نابلس جلوگیری کردند.

جنبش مقاومت حماس، از روز شنبه (۷ اکتبر) عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم تروریست صهیونیست را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد. در مقابل نیز رژیم صهیونیستی حمله همه‌جانبه‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرد و همزمان برای مهار مقاومت در کرانه باختری، بر شدت یورش‌های خود علیه شهر‌های این منطقه افزود و علاوه بر به شهادت رساندن شماری از جوانان کرانه باختری، صد‌ها نفر از آن‌ها را به اسارت گرفت. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار