ضرب‌الاجل ۴ ساعته رژیم صهیونیستی به مردم غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ضرب‌الاجل ۴ ساعته رژیم صهیونیستی به مردم غزه

ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته اعلام کرد که مهلت ۴ ساعته‌ای را برای حرکت ساکنان شمال غزه به سوی جنوب تعیین کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 05
کد خبر: ۲۱۱۹۸۱

به گزارش راهبرد معاصر. ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته اعلام کرد که مهلت ۴ ساعته‌ای را برای حرکت ساکنان شمال غزه به سوی جنوب تعیین کرده است؛ این مهلت، از ساعت ۱۰ امروز به وقت محلی آغاز شده و تا ۱۴ ادامه خواهد داشت.

 

ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته شنبه، ۴ نوامبر اعلام کرد که به غیرنظامیان فلسطینی در شمال نوار غزه فرصت می‌دهد تا امروز به سوی مناطق جنوبی نوار ساحلی حرکت کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری «القدس العربی»، ارتش رژیم اشغالگر شب گذشته به همراه این اطلاعیه، نقشه‌ای را منتشر کرد که مسیر دقیق حرکت به سوی جنوب را نشان می‌داد.

 

ارتش تل‌آویو در بخش دیگری از این اطلاعیه که در فضای مجازی منتشر کرد، به زبان عربی خطاب به مردم غزه نوشته است: «اگر به فکر خود و عزیزانتان هستید، طبق دستور ما به جنوب بروید.»

 

در حالی اشغالگران از غیرنظامیان غزه می‌خواهند که از این فرصت استفاده و برای حفظ امنیت خود به سمت جنوب حرکت کنند، که پیش‌تر فلسطینی‌ها را در حین حرکت مورد حملات خود قرار داده بودند.

 

از زمان آغاز درگیری‌ها در فلسطین، کشورهای عربی و نهادهای بین‌المللی بارها تلاش رژیم اشغالگر برای کوچاندن اجباری مردم غزه، نظر به تبعات امنیتی و نبود امکانات لازم در مناطق هدف، را محکوم و مخالفت خود را اعلام کرده‌اند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی آخر هفته گذشته مرحله جدیدی از جنگ را علیه مقاومت آغاز کرد و عملیات خود را در چارچوب نفوذ به غزه گسترش داد.

 

وزارت بهداشت غزه دیروز با اعلام اینکه جنایات امروز رژیم اشغالگر منجر به شهادت ۲۳۱ فلسطینی دیگر شده، گزارش داد: شمار شهدا در غزه به ۹۴۸۸ نفر رسیده است؛ ۷۰ درصد قربانیان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار