شمار شهدای غزه به 39 هزار و 363 نفر رسید-راهبرد معاصر

شمار شهدای غزه به 39 هزار و 363 نفر رسید

وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار مجروحان و شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 29
کد خبر: ۲۵۲۱۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت بهداشت غزه در جدیدترین بیانیه خود از تعداد شهدای فلسطینی در دویست و نود و هفتمین روز جنگ، ظهر امروز (دوشنبه) اعلام کرد ارتش اسرائیل طی 24 ساعت گذشته 3 کشتار گروهی دیگر در نوار غزه مرتکب شده که منجر به شهادت 39 فلسطینی و جراحت 93 نفر دیگر شده است.


این وزارتخانه خبر داد شمار شهدای فلسطینی در مجموع از پانزدهم مهر ماه تاکنون به 39 هزار و 363 نفر افزایش یافته و تعداد مجروحان نیز به 90 هزار و 923 نفر رسیده است.وزارت بهداشت غزه همانند بیانیه‌های پیشین خود اشاره کرد که همچنان شمار زیادی از شهدای فلسطینی زیر آوارها هستند.


خبرنگار شبکه «الجزیره» نیز امروز گزارش داد ارتش اسرائیل میدان «ابو حمید» در خان یونس (جنوب غزه) را هدف حمله قرار داده است.براساس این گزارش، دست‌کم 5 فلسطینی در این حمله به شهادت رسیده‌اند و چند تن دیگر مجروح شده‌اند.

 

ارتش اسرائیل امروز همچنین میدان «الکویت» در محله زیتون شهر غزه (شمال) را هدف قرار داد که این اقدام منجر به شهادت یک غیرنظامی فلسطینی شد.شمار شهدا و مجروحان در حالی در نوار غزه افزایش می‌یابد که این منطقه با کمبود شدید ملزومات پزشکی رو به رو است.ارتش رژیم صهیونیستی نوار غزه را تحت محاصره خود قرار داده و اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به این منطقه را نمی‌دهد./ فارس

ارسال نظر