تلفات نظامیان صهیونیست در عملیات زمینی به ۳۵ کشته رسید-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تلفات نظامیان صهیونیست در عملیات زمینی به ۳۵ کشته رسید

ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که تلفات نظامیان این رژیم از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه به ۳۵ کشته رسیده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 06
کد خبر: ۲۱۲۲۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه خبر داد که تلفات نظامیان این رژیم از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه به ۳۵ کشته رسیده است.

گردان‌های القسام –شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- خبر داد که موفق شده است شش تانک متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی را منهدم کند.

نیرو‌های القسام خبر دادند که هم اکنون در شمال غرب شهر غزه، به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر هستند. این تانک‌ها نیز با راکت‌های ضد زره یاسین-۱۰۵ منهدم شده است.

گردان‌های القسام بامداد روز گذشته (یکشنبه)، در سی‌امین روز نبرد طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو خودروی زرهی و نظامی صهیونیست‌ها را که به منطقه «الفراحین» در شرق خان‌یونس نفوذ کرده بودند، را با راکت‌های ضد زره «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده است.

کتائب القسام از زمان آغاز حمله زمینی صهیونیست‌ها به نوار غزه، بار‌ها اعلام کرده که با کمک راکت‌های یاسین ۱۰۵، موفق شده شماری از خودرو‌های نظامی ارتش اشغالگر را در حال نفوذ به نوار غزه منهدم کند.

این راکت دارای دو سر جنگی است و به دست گردان‌های قسام طراحی و ساخته شده است که توان تخریب بالایی دارد و با آر. پ. جی شلیک می‌شود و خودرو‌های زرهی را منهدم می‌کند، دارای کلاهکی دوگانه است که یکی سپر بیرونی را سوراخ کرده و دومی با نفوذ به داخل بدنه موجب نابودی زره‌پوش یا تانک می‌شود. برد موثر آن تا ۱۰۰ متر است، اما حداکثر برد آن تا ۱۵۰ متر است اعلام شده است و می‌تواند تا ۶۰ سانتی‌متر به زره فولادی نفوذ کند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار