روز ۳۱ طوفان الاقصی/ هدف قرار دادن بیمارستان کودکان غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

روز ۳۱ طوفان الاقصی/ هدف قرار دادن بیمارستان کودکان غزه

تداوم بمباران مناطق مختلف نوار غزه از جمله یک بیمارستان کودکان در کنار افزایش نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 06
کد خبر: ۲۱۲۱۴۴

به گزارش راهبرد معاصر، در حالیکه بمباران مناطق مختلف نوار غزه توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ادامه دارد اخبار منتشر شده از وقوع درگیری‌های سنگین میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در حمله زمینی به این منطقه حکایت دارد.

 

ادامه بمباران غزه و هدف قرار دادن بیمارستان کودکان

شبکه المیادین گزارش داد جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به حملات هوایی خود علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند به طوریکه تنها طی بمباران منطقه الزوایده در مرکز غزه ۱۰ فلسطینی تاکنون به شهادت رسیده اند.

 

این جنگنده‌ها ساعاتی قبل طبقه سوم بیمارستان کودکان رنتیسی واقع در نوار غزه را هدف قرار دادند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منازل مسکونی را در ۲ منطقه الهوجا و العجارمه واقع در مرکز اردوگاه جبالیا در شمال غزه بمباران کردند.

 

در جریان بمباران یک منزل مسکونی در محله تل السلطان واقع در غرب شهر رفح ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه ای را علیه شهر خانیونس در جنوب نوار غزه انجام دادند. خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی در اردوگاه الشاطی واقع در غرب نوار غزه را بمباران کردند.

 

وقوع درگیری‌های مسلحانه در کرانه باختری

نظامیان اشغالگر در ادامه حملات روزانه خود، به منطقه عناتا واقع در شمال شرق قدس اشغالی یورش برده و تعدادی از فلسطینی‌های ساکن این منطقه را بازداشت کردند.

 

نظامیان صهیونیست همچنین تعداد زیادی از فلسطینی‌های ساکن اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی را بازداشت کردند.

 

جوانان فلسطینی نیز در منطقه الجبل شمالی واقع در نابلس تلاش کردند مانع پیشروی‌های اشغالگران صهیونیست شوند.

 

اخبار واصله از فلسطین اشغالی از وقوع درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای مقاومت و اشغالگران صهیونیست در شهر طوباس حکایت دارد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده