سردار رادان: فرماندهان فراجا فاتحان سنگرهای تحریم هستند-راهبرد معاصر

سردار رادان: فرماندهان فراجا فاتحان سنگرهای تحریم هستند

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن نمی‌داند که تحریم‌ها برای پلیس افتخار است، گفت: فرماندهان فراجا فاتحان سنگرهای تحریم هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 08
کد خبر: ۲۱۲۵۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، امروز ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ آئین نکوداشت امنیت‌سازان فاخر با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و سایر فرماندهان، رؤسا و مدیران انتظامی کشور در سالن فجر ستاد فراجا برگزار شد.

 

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که زمانی مدعی بود اشراف اطلاعاتی بسیار قوی دارد و شبکه‌های اطلاعاتی‌شان شکست ناپذیر بوده و لایه‌های دفاعی مرزی آن نفوذ ناپذیر است توسط رزمندگان جبهه مقاومت شکست خورد.

 

وی با توجه به درهم شکستن هیمنه نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: افرادی که خودشان را صاحب تحریم می‌دانستند به دست افرادی که تحریم می‌شدند آنچنان درس عبرتی گرفتند که برای تاریخ ماندگار شد.

 

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز آمریکا برای اسرائیل شریکی پوشالی شده و با توجه به ضربه کاری فلسطینی‌ها، بایدن شخصاً به میدان آمده تا بتواند همفکری و مدیریت به اسرائیلی‌ها بدهد، تصریح کرد: وقتی ضربه کاری باشد دشمن وحشی می‌شود و زن و بچه و تمام معاهدات را در هم می‌درد.

 

وی با بیان اینکه حقوق بشر دشمن این است که اگر رزمنده‌ای برای گرفتن خاک کشور خود دست به دفاع می‌زند غاصب است اما اگر خودش دست به کشتار می‌زند خودش دارد حقوق بشر را رعایت می‌کند اعلام کرد: حقوق بشر آمریکایی ـ اسرائیلی این است که اگر ۱۰۰ هزار نفر از طرف مقابل کشته شوند ایرادی نداشنه و حقشان این است اما اگر ۲ نفر از خودشان کشته شوند حقوق بشر نقض شده است.

 

سردار رادان تصریح کرد: مستکبران همواره تلاش داشتند با تحریم، حرکت و تلاش افرادی را که به حکم قرآن صاحبان زمین هستند متوقف کنند؛ اولین فردی که در این زمین تحریم شد حضرت محمد(ص) بود اما حضرت محمد(ث) نشان داد با تحریم هم می‌شود بر دشمنان پیروز شد.

 

وی به تحریم کشور در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: اگر در زمان جنگ تحریم نداشتیم هیچ گاه احساس نیاز نکرده و در نتیجه هیچگاه پیشرفت نمی‌کردیم.

 

سردار رادان با بیان اینکه فرماندهان فراجا فاتحان سنگر‌های تحریم هستند به تحریم فرماندهان و رؤسای پلیس پرداخت و گفت: اگر دشمن یک فرمانده پلیس را تحریم می‌کند یعنی تفکر آن فرمانده و مأمورانش را تحریم کرده است؛ دشمن نمی‌داند که این تحریم‌ها برای پلیس افتخار است؛ چراکه نشاندهنده به خاک مالیده شدن دماغ آنهاست.

 

فرمانده کل انتظامی کشور به جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط عده‌ای که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند، پرداخت و گفت: امروز عده‌ای برعهد خود مانده و افتخار می‌کنند اما عده‌ای جدا شدند که در اراده خود سستی و تردید کردند؛ بنابراین باید مراقب بود تا در زمان‌های متفاوت از عملکرد خود پشیمان‌ نشویم‌ و این مدال که مدال پیروزی مظلوم اما مقتدر است را تا قیام‌قیامت افتخار بدانیم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از فرماندهان، معاونان و مدیران شاغل، وابسته و مأمور فراجا که از فتنه سال ۸۸ به بعد مورد تحریم آمریکا و اتحادیه اروپا قرار گرفته بودند تقدیر شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده